|
אני נוסע
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
ביי לכולם אני יחזור עוד 10 ימים
אני נוסע היום בערב לצרפת לעשות קצת
SnowBording
:D
אז יאללה ביי
תשמרו על הפורום שאני לא יהייה פה
הא?
;)
ביייי
נ.ב
לאקי גנבתי לך שורה תסלח לי
:toothless |
|
|
| dj alonzo |
תהנה!
!!!!!גם אני רוצה
;) |
|
|
| Dj-2TaLL |
תהנה אחי!!!!
תזכור, "להצביע" לאן שאתה רוצה לפנות ותפתח את העניים שלא חס וחלילה תפספס איזה קפיצה פצצתית...
ותנדנד למדריך (אם יש) שיקח אותך לסנו-פארק כל הזמן, זה פארק כזה עם פוווול קפיצות...
פעם ראשונה שאתה עושה? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Black
ביי לכולם אני יחזור עוד 10 ימים
אני נוסע היום בערב לצרפת לעשות קצת
SnowBording
:D
אז יאללה ביי
תשמרו על הפורום שאני לא יהייה פה
הא?
;)
ביייי
נ.ב
לאקי גנבתי לך שורה תסלח לי
:toothless |
חחחחחח
אחי תהנה והיא חשבות תתפוס כוסיות!! |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי סחטיין
תהנה שם גבר ונתראה עוד 10 ימים |
|
|
| Dj Black |
בייייייי
השעה
2:30
עוד שעה אני עוזר לשדה
;) |
|
|
|
|