return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אני נוסע
View this Thread in Original format
Dj Black
ביי לכולם אני יחזור עוד 10 ימים
אני נוסע היום בערב לצרפת לעשות קצת
SnowBording
:D

אז יאללה ביי
תשמרו על הפורום שאני לא יהייה פה
הא?

;)

ביייי
נ.ב
לאקי גנבתי לך שורה תסלח לי
:toothless
dj alonzo
תהנה!
!!!!!גם אני רוצה
;)
Dj-2TaLL
תהנה אחי!!!!
תזכור, "להצביע" לאן שאתה רוצה לפנות ותפתח את העניים שלא חס וחלילה תפספס איזה קפיצה פצצתית...
ותנדנד למדריך (אם יש) שיקח אותך לסנו-פארק כל הזמן, זה פארק כזה עם פוווול קפיצות...

פעם ראשונה שאתה עושה?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
ביי לכולם אני יחזור עוד 10 ימים
אני נוסע היום בערב לצרפת לעשות קצת
SnowBording
:D

אז יאללה ביי
תשמרו על הפורום שאני לא יהייה פה
הא?

;)

ביייי
נ.ב
לאקי גנבתי לך שורה תסלח לי
:toothless


חחחחחח
אחי תהנה והיא חשבות תתפוס כוסיות!!
Hell_Copter
וואלה אחי סחטיין

תהנה שם גבר ונתראה עוד 10 ימים
Dj Black
בייייייי
השעה
2:30
עוד שעה אני עוזר לשדה
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement