return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בשורה מרעננת מגיעה מהצפון...
View this Thread in Original format
Halcyon
לאחר שהאלקטרוניקה הבועטת נגוזה במהלך העשור החולף מהבירה הצפונית חיפה,
כעת, מהמועדון הכי טבעי בעיר-הסיטיהול בוקעים שוב סאונדים המבשרים על שובו של הגל החדש,העדכני והמחשמל לצפון.

ב 15.7 יום שישי, יעלה הערב הראשון בליין עתידני, ביוזמה ובניהול אומנותי של צוות וותיק ויצירתי, הכולל דיג'ייז אשר אינם מתימרים לזהור מעל העמדה, יחד עם זאת מתכוונים לספק סטים אנרגטיים, מרתקים ומלאי נשמה.


15.7 / שישי , כניסה ב 50-35 ש"ח לגילאי 21+.


לפרטים והזמנות: [email protected]



ronsh
אחי בתור אחד שגר בצפון..יש הרבה יותר חשוב ממוזיקה במועדונים
כמו הקהל האווירה ... המועדון עצמו

ואם כל הכבוד הסיטיהול ממש לא מספק את זה..מועדון קטנן..שאולי אם היו אנשים חכמים והיו מארגנים ליין אמצע שבוע כדאנס בר היה יכול להצליח יותר מיום שישי

שמטר ליד זה יש את האומן ואת החורבה...
תחשוב על זה
Halcyon
quote:
Originally posted by ronsh
אחי בתור אחד שגר בצפון..יש הרבה יותר חשוב ממוזיקה במועדונים
כמו הקהל האווירה ... המועדון עצמו

ואם כל הכבוד הסיטיהול ממש לא מספק את זה..מועדון קטנן..שאולי אם היו אנשים חכמים והיו מארגנים ליין אמצע שבוע כדאנס בר היה יכול להצליח יותר מיום שישי

שמטר ליד זה יש את האומן ואת החורבה...
תחשוב על זה



אחי הסיטיהול מיועד לקהל שונה מזה של החורבה ושל האומן.
גם מבחינת מוסיקה וגם מבחינת אווירה.
מה שבטוח לא הולכים לנגן שם דאנס.

ואחי, תן צ'אנס למשהו חדש
אתה מראש פוסל את הקו עוד לפני המסיבה הראשונה

תגיע ותראה בעצמך, אני מבטיח לך שתהנה
Glenn-Holmes
לפחות ממשזה נשמע בהחלט לא נראה כאילו יש מה להשוות בין ערב חיילים לבין ערב שעבור רבים וגם לי יכול להוות חווית מוזיקה אלקטרונית אקספרימנטלית מענגת ביותר
אם אני הייתי גר בחיפה לא הייתי מהסס לפחות לנסות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement