|
המלצה לשיר
|
View this Thread in Original format
| fishfish |
שלום לכולם, חג חנוכה שמח (בקרוב) , אני ממליץ לכם על שיר לכבוד החג:
marc et claude - loving you
אני משוכנע שחלק גדול מכם כבר שמע אותו, אבל בכל זאת אני ממליץ עליו.
להתראות לכולם
שי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by fishfish
שלום לכולם, חג חנוכה שמח (בקרוב) , אני ממליץ לכם על שיר לכבוד החג:
marc et claude - loving you
אני משוכנע שחלק גדול מכם כבר שמע אותו, אבל בכל זאת אני ממליץ עליו.
להתראות לכולם
שי |
אחי...
זה ממש ממש אבל ממש ישן
וזה חמוד... לא עד כדי כך
כדאי לך להוריד את
marc at claude - tremble
גם טראק שלהם רק הרבה יותר טוב |
|
|
| fishfish |
| תודה רבה על ההמלצה אחי! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by fishfish
תודה רבה על ההמלצה אחי! |
אין בעיה אחי...
מתי שתרצה |
|
|
| DjChook |
אם כבר מדברים על טרמבל אז
tremble you make me feel like heaven...
שיר גדול,
תורידו גם את ה
SAFRI DUO REMIX
הוא חזקקק |
|
|
|
|