return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
המלצה לשיר
View this Thread in Original format
fishfish
שלום לכולם, חג חנוכה שמח (בקרוב) , אני ממליץ לכם על שיר לכבוד החג:
marc et claude - loving you
אני משוכנע שחלק גדול מכם כבר שמע אותו, אבל בכל זאת אני ממליץ עליו.
להתראות לכולם
שי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by fishfish
שלום לכולם, חג חנוכה שמח (בקרוב) , אני ממליץ לכם על שיר לכבוד החג:
marc et claude - loving you
אני משוכנע שחלק גדול מכם כבר שמע אותו, אבל בכל זאת אני ממליץ עליו.
להתראות לכולם
שי


אחי...

זה ממש ממש אבל ממש ישן

וזה חמוד... לא עד כדי כך

כדאי לך להוריד את

marc at claude - tremble

גם טראק שלהם רק הרבה יותר טוב
fishfish
תודה רבה על ההמלצה אחי!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by fishfish
תודה רבה על ההמלצה אחי!


אין בעיה אחי...
מתי שתרצה
DjChook
אם כבר מדברים על טרמבל אז

tremble you make me feel like heaven...
שיר גדול,

תורידו גם את ה
SAFRI DUO REMIX
הוא חזקקק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement