return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Armada World Tour
View this Thread in Original format
Doctor-No
Syyskuun vika päivä, ketään menossa ?.

Lineup:

Armin van Buuren
Dj Remy
Markus Schultz
GrimReaper
Tästähän on ollu varmaan kymmenen päivämäärää.. onko se virallinen päivä jo varmistunu? Joskushan siitä pyöri sellainen huhu että olisi seuraavana päivänä Oliver Liebin 26.8 keikan jälkeen eli 27.8. Vai muistanko ihan väärin? Nythän se tiim Armadan sydeemi on kai 1.10. jo "melkein varmasti".

Enpä kuitenkaan taida mennä. Arminin oon nähny Ibizalla ja Schulzin stadissa Sohossa. Armin ei jaksa kiinnostaa pätkän vertaa, Schulzin soittolista tosin on ihan jees useimmiten mutta enpä taida kuitenkaan vaivautua tällä kertaa.

Kyllä suurten nimien keikoista tänä vuonna ehkä eniten kiinnostaa juuri tuo Oliver Liebin keikka stadissa.
MekkaFIN
Missähän tämä järjestetään? Olis ihen mielenkiintoinen, ku ketään miehistä en oo nähny. :(
GrimReaper
Todennäköisin paikka on ilmeisesti Studio 51.
Mr.Mystery
Hmh, enpä tiedä. Alkaa tuo peruskaura kyllästyttää pikkuhiljaa...
Eis
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Hmh, enpä tiedä. Alkaa tuo peruskaura kyllästyttää pikkuhiljaa...


Todellakin, eikä tonne ny varmaan edes armeijasta pääsis :(
GrimReaper
Tulee näemmä John Graham taas syksyllä tänne, miehen viime kerrasta täällä, silloin Renaissancen bileissä onkin aikaa jo vuosia. Liebin ohella toinen joka pitää nähdä jos vain mahdollista.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement