|
קורס תקליטנים...
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
חשבתי על זה...
ושמעתי על איזה שתיים שלוש קורסים לדיג'יים
וזה עולה פול כסף ומה שאני שואל אם זה בכלל שווה?
מה זה ייתן לי אם אני יגמור קורס תקליטנים חוץ מהקטע שאני יידע את כל הדברים הטכניים?:conf: |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
חשבתי על זה...
ושמעתי על איזה שתיים שלוש קורסים לדיג'יים
וזה עולה פול כסף ומה שאני שואל אם זה בכלל שווה?
מה זה ייתן לי אם אני יגמור קורס תקליטנים חוץ מהקטע שאני יידע את כל הדברים הטכניים?:conf: |
אם תיהיה ממש ממש טוב...
הכי טוב שם אתה תצא עם פוווול קשרים... |
|
|
| nimrod levi |
כן רק אם אני יהיה ממש טוב...
אבל מי אמר שהקשרים האלה יתנו לי משהו?
לא רק מקשרים אני יוכל להשיג עבודה או משהו כזה... |
|
|
| Gil Shwarts |
רק עם קשרים תוכל למצוא עבודה הגונה בסצנה...
אני אישית ממליץ לך לנסות את זה
תיקח את הקורס הבסיסי, צור קשרים, תתחבר שם עם אנשים ותראה לאן זה יוביל אותך... |
|
|
| DjChook |
אני אישית לא ממליץ לזרוק על זה כסף
כי זה כמו סטראאפים,
יש 1000 שמנסים ורק 10 שורדים |
|
|
| Hell_Copter |
באמת חבל על הכסף שלך אחי
לך תלמד איך לתקלט ולעשות דברים מאתרים ומאנשים
ותתחיל מקטן... יעני ילדים קטנים יותר
אחרי זה תצבור נסיון ואז תוכל לעלות שלב
אחרי הכל הפואנטה שלך זה לא רק להיות די ג'יי אלא גם להרויח כסף |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
באמת חבל על הכסף שלך אחי
לך תלמד איך לתקלט ולעשות דברים מאתרים ומאנשים
ותתחיל מקטן... יעני ילדים קטנים יותר
אחרי זה תצבור נסיון ואז תוכל לעלות שלב
אחרי הכל הפואנטה שלך זה לא רק להיות די ג'יי אלא גם להרויח כסף |
אצלי הפואנטה היא לתקלט בשביל הכיף ואהבת הטראנס ולא בשביל הכסף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אצלי הפואנטה היא לתקלט בשביל הכיף ואהבת הטראנס ולא בשביל הכסף |
אתה מתקלט במסיבות? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
לפעמים במסיבות של ילדים קטנים.
פעם אחת תיקלטתי במסיבה של תיכון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
לפעמים במסיבות של ילדים קטנים.
פעם אחת תיקלטתי במסיבה של תיכון |
ואתה רוצה להגיד לי שהיית עושה את זה בחינם רק בגלל שאתה אוהב את זה
כל הקטע שלך בלהיות די ג'יי זה להרויח כסף ממה שאתה במילא נהנה לעשות
אתה לא קורע את התחת שלך סתם באיזה עבודה מאפנה אלא בעבודה כיפית
אבל לא משנה כמה אתה נהנה... אתה תמיד תעדיף להרויח יותר כסף |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואתה רוצה להגיד לי שהיית עושה את זה בחינם רק בגלל שאתה אוהב את זה
כל הקטע שלך בלהיות די ג'יי זה להרויח כסף ממה שאתה במילא נהנה לעשות
אתה לא קורע את התחת שלך סתם באיזה עבודה מאפנה אלא בעבודה כיפית
אבל לא משנה כמה אתה נהנה... אתה תמיד תעדיף להרויח יותר כסף |
בנתיים כן, כי אין לי שום הוצאות ואני עושה את זה בשביל ליצבור ניסיון
וגם עם אני ימשיך עם זה בעתיד אני בחיים לא יתמסחר ויעסוק בזה רק בשביל הכסף. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
בנתיים כן, כי אין לי שום הוצאות ואני עושה את זה בשביל ליצבור ניסיון
וגם עם אני ימשיך עם זה בעתיד אני בחיים לא יתמסחר ויעסוק בזה רק בשביל הכסף. |
אני מתערב איתך על מה שאתה רוצה שאם זה יהיה המקצוע שלך אז אתה תדאג לזה שתרוויח כסף
אחי... אני לא מתווכח איתך שאתה סתם מתקלט
אנ מאוד מעריך את זה!!!
אבל חייבים להתחיל בקטן ולפי דעתי פשוט חבל על הכסף של הקורס די ג'יי
אף אחד לא מתחיל מהפסגה |
|
|
|
|