|
Airscape:)
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
כמו שכולם יודעים airscape
הביאו לנו חלק מהמלודיות הכי טובות(לדעתי)והכי מוכרות בעולם המסיבות..
אבל רציתי לדעת רק דבר אחד ואולי תצחקו עליי
מי נמצא בהרכב הזה??
שמעתי שיוהן גיילן אבל מישהו יכול להגיד לי מי עוד ואם זה נכון בכלל?
סתם לידע כללי
:) :) :) |
|
|
| DjChook |
כן ג'והן גילאן שם
אתה בטוח יכול למצוא את מבוקשך בטרנד של ה
MUSIC DESCASION
הראשי של טראנסאדיקט, שמה יש סטיקי טרד של שמות של דיג'ים
ושמה רשום את ההרכב המלא |
|
|
| Trance man |
אכן כן..
איירסקיפ הם יוהן חילן וסוון מאס שידועים גם תחת השם
Svenson & Gielen
והם הוציאו תחתיו להיטים ענקיים כמו:
beauty of silence & twisted.....
יוהן עובד תחת עוד שמות שאני לא זוכר, אחד מהם הוא
Benicio.. |
|
|
| nimrod levi |
טוב חיפשתי אבל לא מצאתי את הסטיקי טראד...
אז בטוח שairscape
הם svenson&geilen?
כי תחת השם סוונסון וגיילן הטראקים שלהם ממש לא דומים לאלה של איירסקייפ למרות שתחת שתי השמות הם הוציאו טראקים תותחים
אז בקיצור
airscape=svenson&geilen???
בטוח שאין עוד מישהו?:conf: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
טוב חיפשתי אבל לא מצאתי את הסטיקי טראד...
אז בטוח שairscape
הם svenson&geilen?
כי תחת השם סוונסון וגיילן הטראקים שלהם ממש לא דומים לאלה של איירסקייפ למרות שתחת שתי השמות הם הוציאו טראקים תותחים
אז בקיצור
airscape=svenson&geilen???
בטוח שאין עוד מישהו?:conf: |
אחי
Airscape = Svenson & Gielen 100%!!!
הם משתמשים ב
Airscape
לרוב המיקסים שלהם..
Svenson & gielen
זה יותר לטראקים שהם מפיקים
תסמוך עלי 100 % שזה רק שניהם |
|
|
| Hell_Copter |
Airscape = Johan Gielen + Sven Maes
אין עוד מישהו איתם
אף אחד לא אמר שרמיקסים שלהם והטראקים שלהם חייבים להשמע אותו דבר
אבל סמוך עליי שאין עוד מישהו איתם |
|
|
| DJ-Energy |
:)
בוא אני יציין עוד משהו לפרוטוקול..
Johan gielen
הוא גם חלק מ
Alice Deejay
hehe..
:p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
:)
בוא אני יציין עוד משהו לפרוטוקול..
Johan gielen
הוא גם חלק מ
Alice Deejay
hehe..
:p |
אם אנחנו ברוח כזאת...
גם
sven maes (svenson)
חבר באליס דיג'יי |
|
|
| s0undw4v3 |
למה להרוס???
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
למה להרוס???
:D |
מה להרוס אחי?? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אנחנו ברוח כזאת...
גם
sven maes (svenson)
חבר באליס דיג'יי |
וואלה!?!.. לא ידעתי
שמע אחי יש להם גם טראקים טובים ל
Alice Deejay
למרות שהם מסחריים ביותר.. יש להם טראקים מגעילים אחושליקי אבל יש גם טראקים יפים.. |
|
|
| MoSH_MaN |
| שתדעו שאני חלק מהרכב מקוסמיק גייט :D |
|
|
|
|