|
Probleempje met m'n nieuwe grafische kaart... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Geforce FX
Je hebt Gforce 1, 2, 3, 4 en daarna FX, dacht ik. |
Gij komt ook een eindje achterop ze :p
Na de FX was er de 6 reeks, en nu komt de 7 reeks eraan. |
|
|
| Eagle` |
smijt die ffdshow deraf en probeer gardianknot pack, combo van alle mogelijke codecs
btw wa voor kaart is da een PCIexpress kaart of nog de ouwe AGP ? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Eagle`
btw wa voor kaart is da een PCIexpress kaart of nog de ouwe AGP ? |
Zal wellicht AGP zijn, gezien het een update is voor zijne FX5200. |
|
|
| Eagle` |
mjah tbh kunde hier ni veel over zeggen zenne hij geeft onvoldoende systemspecs
hoogst waarschijnlijk toch driverprob |
|
|
| Icone |
Het is een 8xAGP grafische kaart van de GeForce 6 serie.
Mijn systeemspecs als ge die nodig hebt:
AMD Athlon 2600+
2GB DDR400 RAM
Asus A7V600 Moederbord
Creative Labs Audigy Soundcard
Als ge nog iets nodig hebt, laat maar weten. Probleempje is nog steeds niet opgelost... |
|
|
| Real |
| quote: | en de bug in wmp en ander movie progs kunde oplossen door
in uw nvidia settings verhelpen met color correction (all, all channels, advanced mode te klikken en dan op restore defaults |
Iets beter uitgelegd :p :
| quote: | | Dat met mediaplayer is idd erg irritant. Ga naar je NVIDIA tabblad in beeldscherm eigenschappen. Zet "kleurcorrectie" op ALLE en het kleurenprofiel op geavanceerd. Nu is het probleem hier helemaal weg. |
(rechtermuis op bureaublad -> eigenschappen -> nvidia tab (ofzo) )
Schiet me niet neer als het niet werkt. Kheb gewoon een beetje zitten rondneuzen. :) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by BZRK
Gij komt ook een eindje achterop ze :p
Na de FX was er de 6 reeks, en nu komt de 7 reeks eraan. |
:o
Dat komt omdat ik geen spelletjes meer speel. Voor films te kijken heb je geen Geforce6 nodig. :happy2: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Icone
Het is een 8xAGP grafische kaart van de GeForce 6 serie.
Mijn systeemspecs als ge die nodig hebt:
AMD Athlon 2600+
2GB DDR400 RAM
Asus A7V600 Moederbord
Creative Labs Audigy Soundcard
Als ge nog iets nodig hebt, laat maar weten. Probleempje is nog steeds niet opgelost... |
lijkt op eerste zicht precies toch niks verkeerds te zen, die twee gig ram uit wa is da samengestelt ? vb 4*512, 2 * 1024, ... ?
Keb momenteel nog steeds ne Geforce Extrame 6600 GT, swel pcx geen agp gelijk bij mor soit, werk ook met nvidea drivers niks van problemen, ik gebruik wel nog de 71.89 van drivers.
btw krijgt ge iets van foutmeldingen ? |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Real
Iets beter uitgelegd :p :
(rechtermuis op bureaublad -> eigenschappen -> nvidia tab (ofzo) )
Schiet me niet neer als het niet werkt. Kheb gewoon een beetje zitten rondneuzen. :) |
Helpt niet (dju!), toch bedankt voor de tip! ;) |
|
|
| Icone |
Nu nog straffer :)
Mijn broer heeft gisteren een nieuwe grafische kaart gekocht voor onze pc boven, een nVidia GeForce 6600 (met 256MB), ook een upgrade van dezelfde GeForce FX5200 (met 128MB) en deze heeft knak hetzelfde probleem... Ligt er misschien iets aan de 6 series dat ne normale mens ni weet? |
|
|
| X-Tune |
| Misschien is het te warm? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Icone
Nu nog straffer :)
Mijn broer heeft gisteren een nieuwe grafische kaart gekocht voor onze pc boven, een nVidia GeForce 6600 (met 256MB), ook een upgrade van dezelfde GeForce FX5200 (met 128MB) en deze heeft knak hetzelfde probleem... Ligt er misschien iets aan de 6 series dat ne normale mens ni weet? |
Kdenk dat het eerder aan de drivers ligt.
Ik hoop voor u dat de volgende driver-update het probleem oplost. :) |
|
|
|
|