return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Andy Moor - Halcyon
View this Thread in Original format
moore
Hehe, fant ut noe litt smålig morsomt. Hører på låta nå, recordet vokalene og reverset det, men fatter ikke helt hva hun dama synger. Noen fler som har prøvd det? Og tydet vokalene?
alieu
det var en tråd om det på md for en stund tilbake. tror det var noe greier om eksdama til andy moor eller no'.

kongelåt forresten!
HEAT
Hyggelig låt:)

Andy Moor spiller foresten på HEAT Lørdag 24 September på Sikamikanico:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement