return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
צחוק הגורל
View this Thread in Original format
m0sh
אז כמה ימים לפני שחזרתי קיבלתי מכתב מהמכללה שאומר שעמדתי בתנאי הקבלה ואני סטודנט מן המניין
לצערי לא כמו שאר מכתבי שהמשפחה שלי פתחה דווקא את המכתב הזה היא לא פתחה
בקיצור המכתב בעצם אומר שאני לא צריך לעשות קורס מתמטיקה באמצע אוגוסט ומה שאומר שלא היה לי סיבה לחזור לארץ כי אם אני לא צריך לעשות קורס אז יש לי 3 וחצי חודשים עד ללימודים וזה מספיק זמן לקבל ראיון לגלי צהל
...
צחוק הגורל מכה בי.
כוס אמק
DJ-Kreing^^
הרי התכוונת לחזור לארץ בכל מקרה...וחוץ מזה אני לא כל כך מבין את הצד השלילי בכל העסק הזה...התקבלת למכללה ויש לך 3 חודשים להתפנן
FederalBI
איזו מכללה?
Shahar
יאאא סלאם מזל טוב אחי
m0sh
נתניה
cluBBer
למה לא לבינתחומי?

כל המפוצצים הולכים לשם
;)
Glenn-Holmes
מזל טוב מוש
יש אנשים שהיו אומרים על הצרה הזו שלך שאלה הן צרות של עשירים
תרתי משמע ;)
בהצלחה
m0sh
כן אה...
בינתחומי רוצים פסיכומטרי וציונים מטורפים...

אני חוזר לעבוד פה כרגיל ואני ינסה להתנדב עדיין
ואולי טיול לארהב או תאילנד...מישהו רוצה לבוא? :)
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
כן אה...
בינתחומי רוצים פסיכומטרי וציונים מטורפים...

אני חוזר לעבוד פה כרגיל ואני ינסה להתנדב עדיין
ואולי טיול לארהב או תאילנד...מישהו רוצה לבוא? :)


חכה שנה נלך איביזה
m0sh
שוב איביזה?
סעמק אל תדליק אותי על זה שאני לא שם עכשיו
אני עדיין לא נכנסתי לראש האחר שיש לי חופש גדול של חודשיים וחצי עכשיו

eXeTik
מה אתה הולך ללמוד?
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
שוב איביזה?
סעמק אל תדליק אותי על זה שאני לא שם עכשיו
אני עדיין לא נכנסתי לראש האחר שיש לי חופש גדול של חודשיים וחצי עכשיו


יש לך שנה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement