|
עד מתי?
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
| מוקדם לכל לובשי המדים באשר הם.. |
|
|
| Hell_Copter |
| צעיר חרא!!!!!!!!!! :whip: :mad: :whip: :mad: :whip: :mad: |
|
|
| YoraY |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגתם אותי שניכם
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
edit:
נותרו לי שנתיים לקצה המנהרה
עם עזרתו של הקוסם - בעוד חודש-חודשיים כבר נהיה בחוץ |
|
|
| Sniper |
שלום לכולם, קפצתי לביקור:]
ווכן, 11 חודשים למניאק.. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Sniper
שלום לכולם, קפצתי לביקור:]
ווכן, 11 חודשים למניאק.. |
55
חודשים למניאק |
|
|
| DjNumShum |
| עוד 10 שבועות זה נגמררררררררררר |
|
|
| Hell_Copter |
| עוד 16 חודש... |
|
|
| yahel222 |
עוד 19 יום !!!!!!!!!!!!!1
אההההה
עד מתי צעירים יעלוזו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זהו נגמר .....:D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Sm0keMachine |
| עוד 8 חודש... |
|
|
|
|