|
(גלאקסיית הטראנס (טיג'יאיקס (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by cluBBer
יש ריליזים עם איכות בן זונה , יש על הפנים
אותו דבר גם -אם אן אס- , לא יודע מה ניסגר איתם |
איכות ירודה של אמ אן אס?... שתוק אחי אין מצב =)
וטי ג'י איקס לא התאחדו עם טי אס פי או שומדבר כזה
פשוט לא משחררים הרבה אין מה לעשות
זמנים משתנים... |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by YuVaL
איכות ירודה של אמ אן אס?... שתוק אחי אין מצב =) |
VA-Flavours_Mixed_By_DJ_Leoni_And_Andrew_K_2CD-2005
אני חושב שאיכות של דיסק , אמור להישמע יותר טוב |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by cluBBer
VA-Flavours_Mixed_By_DJ_Leoni_And_Andrew_K_2CD-2005
אני חושב שאיכות של דיסק , אמור להישמע יותר טוב |
הוא נשמע הרבה יותר טוב אם קונים אותו...:p |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by cluBBer
VA-Flavours_Mixed_By_DJ_Leoni_And_Andrew_K_2CD-2005
אני חושב שאיכות של דיסק , אמור להישמע יותר טוב |
דבר ראשון
KrazyDjs צודק ב100%
אם אתה באמת אוהב ת'דיסק אחי.. תקנה אותו.. זה ככה בראשונה
אבל שמע.. אם האיכות של הדיסק נשמעת לך ירודה זה אך ורק בגלל המאסטרינג של הדיסק... כי כל התהליך של הפיכת הקובץ ל
Mp3
מתבצע באותה שיטה שוב ושוב.. ככה שאם דיסק אחד ששוחרר הוא באיכות טובה.. אז הסיבה היחידה שדיסק אחר ישמע רע היא אך ורק אם יש בעיה במאסטרינג של הדיסק . |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אם אתה באמת אוהב ת'דיסק אחי.. תקנה אותו.. זה ככה בראשונה
|
אויש נו אני לא יכול לשמוע את הצביעות הזאת של הקבוצות... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by m0sh
אויש נו אני לא יכול לשמוע את הצביעות הזאת של הקבוצות... |
אין לזה שום קשר לצביעות..
אבל הוא לא יכול לדרוש שהשיחרורים יהיו ברמה של סידי, שהוא בכלל לא משלם עליו...
אני בעצמי מוריד ובקושי קונה, אבל אתה לא תראה אותי מתלונן על איכות...
כי עד כמה שהמשפט הזה נדוש - על איכות משלמים... |
|
|
| m0sh |
לא דיברתי על להתלונן
דיברתי על איך הקבוצות מעיזות להטיף- עזוב להטיף
לרשום "אם אהבת - תקנה"
אחרי שהם עוברים על החוק ועושים את ההפך
אם אתה כבר ככה אז אל תשחק אותה חסיד |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by m0sh
לא דיברתי על להתלונן
דיברתי על איך הקבוצות מעיזות להטיף- עזוב להטיף
לרשום "אם אהבת - תקנה"
אחרי שהם עוברים על החוק ועושים את ההפך
אם אתה כבר ככה אז אל תשחק אותה חסיד |
ברור שכל עניין הקבוצות השיחרור שאומרות "תקנה" זה אבסורד...
אבל לבוא ולהגיד שהשיחרור באיכות גרועה, זה נראה לך הגיוני?
אם הוא רוצה משהו באיכות גבוהה שישלם... |
|
|
| m0sh |
אני לא רואה בעיה שמישהו יגיד שהריפ באיכות לא טובה
?
הוא אומר עובדה
אבל אם הוא הולך ומתולנן זה משהו אחר |
|
|
| YuVaL |
מוש, חמוד שלי.. תשמע..
[rant]
קודם כל, בלי הקבוצות שחרור האלה אף אחד לא היה מגיע למוסיקה כמו שהוא מגיע היום.. אנשים כמוך שמצד אחד מורידים ומצד שני מטיפים מוסר שזה רע ולא נכון לעשות סתם מרתיח לי ת'עצבים..
מצד אחד, נכון יש את הצד החוקי והצד שאומר שזה לא בסדר לעשות דברים כאלה.. כי לחלק מהם זה פרנסה.. וכו' וכו'
אבל תשמע .. רוב היוצרים כיום לא היו מקבלים פרסום כמו שהם מקבלים אם לא היו את הקבוצות האלה שמביאות להם את המוסיקה..
קייצר אחי, מה שאני מנסה להגיד זה.. לא מתאים לך?.. לך בדרך הישר כמו אילן ידידינו ותתחיל לקנות תקליטים\דיסקים
אבל אל תבוא לפה ותתיף מוסר על צביעות ועל איך שדברים אל נכונים אם אתה בעצמך מוריד מוסיקה שהקבוצות הללו משחררות
[/rant] |
|
|
| m0sh |
יובל
אני לא אמרתי כלום על עצמי
אני מודה שאני מוריד ולכן אני אף פעם לא יגיד לאף אחד את המשפט הדבילי שרשמת
מסאטר MNS
אפשר להשתחוות אליך?
אז בעצם אתה מחשיב את עצמך לאדם שעוזר לסצנה?
ככה אתה נשמע וככה זה נראה
ואולי כן זה עזר אבל פשוט כי פעם לא היינו כל כך מתקדמים והיום כבר לא צריך את זה
האתר הזה למשל עוזר מאד לאמנים מתחילים ואמ פי 3 כיום אף חוקי
ותאמין לי מתי שאני יוכל לעבור להיות חוקי אני יעשה את זה
וזה לא נראה לי יהיה בעידן של התקליטים
כי אני כן קונה דיסקים של אפרת גוש למשל
אבל אתה לעולם לא תשמע אותי מטיף למישהו לתמוך וכו וכו |
|
|
| YuVaL |
מה הקשר מאסטר
MNS?
ביקשתי שתשתחווה לי?.. אמרתי משהו בסגנון בכלל?..
אתה סתם מעוות את כל מה שרשמתי
אולי תקרא את זה שוב.. ואז תגיב
אולי אתה לא אמרת כלום על עצמך
אבל ברגע שאתה אומר דבר כזה זה אומר שאתה תומך במה שאתה אומר
לא ככה?.. |
|
|
|
|