return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Reverberate Summerparade Techno-Afterparty @ Serum
View this Thread in Original format
verminator
Reverberate presents:





** SUMMERPARADE TECHNOPARTY **

Saturday 30th of July

Lineup:

PUMP ROOM

LIVE: Audibelle (Bassethound, Arrival Works, Baluns, SE/NO)

(Swedish/Norwegian duo - Roland Lifjell and Carl-Henrik Hallén)

Djs:

Ariane (Blue Smoke Productions, RED)

Hystereo (Reverberate resident)

Twomass (Reverberate resident)

vermi (Reptilpark)

LOUNGE

Asbjørn E (Fin Gardin resident)

Alex Jangle (Fin Gardin resident)

Nemis (FreTec, Elexentric)

Tore

Date: Saturday 30th of July - Summerparade afterparty

Time: 20.00 - 03.00

ID: 18 year ID

Location: Serum, Prinsensgate 22, Oslo. (Oseania)

Cc: 70,- before 24.00 / 90,- after 24.00 - with Summerparade Multipass 65,- all night!

www.serum.no - www.summerparade.no - www.repeat.no

PS: Remember 18 year ID, and the new laws of serving alcohol gives us the opportunity to serve fresh and tasty soft drinks with up to 22% alcohol!




her er det bare å komme og få en smakebit på hva hawtin og magda kommer til å spille 11.august på sunkissed! :)
netroM
18 år.. wohoo... blir 17 i år... så tviler på at jeg kommer meg dit :(
verminator
kommer man tidlig, så skal man ikke se bort i fra at man kommer inn selv om man er 17 eller 18... vaktene pleier ikke å være så strenge tidlig på kvelden :)
noonboy
MøkkaRoland! Juger gjør du og. Visst pokker spiller du ute.
verminator
dette er vel iaff første gangen han spiller live som audibelle. men er ikke så ofte han dj'er heller though, så verdt å få med seg dette!
verminator
oppdatert med flyer!
dj_alfi
lol, høres litt cheesy ut med technoparty, selv om det er akkurat det det er, men det er jo også det alle de 'uvitende' kaller ethvert party som spiller noe med bomtisbomtis-musikk :P
verminator
quote:
Originally posted by dj_alfi
lol, høres litt cheesy ut med technoparty, selv om det er akkurat det det er, men det er jo også det alle de 'uvitende' kaller ethvert party som spiller noe med bomtisbomtis-musikk :P



høres nesten like cheesy ut som "dj_alfi", men bare nesten :D :p
dj_alfi
quote:
Originally posted by verminator
høres nesten like cheesy ut som "dj_alfi", men bare nesten :D :p


og verminator er så mye bedre :P
[arnoldvoice]waauh ai amm the veearminatoor [/arnoldvoice]:D:D:D
Lil-H
hhaha, gutta: dere er morsomme

er dette noe verdt å ta en titt på?

Noen bra trance artister som kommer dit i år?

verminator
dette var sinnsykt fett! moro å se haak stå å digge black strobe! :D

tok av som faen:P
Sand Leaper
Utrolig fet kveld, en av de bedre jeg har hatt i år uten tvil. Trass i intens hete og kranglete spillere tok dette fullstendig av etterhvert. Og så mye god musikk! Mathew Jonson - Marionette, New Order - Blue Monday, Aril Brikha - Groove La Chord, Sky Was Pink (Holden Remix) etc. + en fantastisk liveact fra Audibelle med noe av den beste technoen jeg har hørt på lenge. Kort sagt, paradis for et technohode som meg. Og på toppen av alt dette: fine damer på technoparty??? Hva skjer??

@ Vermi: hva var den Blackstrobe låta du spilte? Skikkelig hissig bassmonster, hørtes grisefet ut.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement