|
Reverberate Summerparade Techno-Afterparty @ Serum
|
View this Thread in Original format
| verminator |
Reverberate presents:

** SUMMERPARADE TECHNOPARTY **
Saturday 30th of July
Lineup:
PUMP ROOM
LIVE: Audibelle (Bassethound, Arrival Works, Baluns, SE/NO)
(Swedish/Norwegian duo - Roland Lifjell and Carl-Henrik Hallén)
Djs:
Ariane (Blue Smoke Productions, RED)
Hystereo (Reverberate resident)
Twomass (Reverberate resident)
vermi (Reptilpark)
LOUNGE
Asbjørn E (Fin Gardin resident)
Alex Jangle (Fin Gardin resident)
Nemis (FreTec, Elexentric)
Tore
Date: Saturday 30th of July - Summerparade afterparty
Time: 20.00 - 03.00
ID: 18 year ID
Location: Serum, Prinsensgate 22, Oslo. (Oseania)
Cc: 70,- before 24.00 / 90,- after 24.00 - with Summerparade Multipass 65,- all night!
www.serum.no - www.summerparade.no - www.repeat.no
PS: Remember 18 year ID, and the new laws of serving alcohol gives us the opportunity to serve fresh and tasty soft drinks with up to 22% alcohol!
her er det bare å komme og få en smakebit på hva hawtin og magda kommer til å spille 11.august på sunkissed! :) |
|
|
| netroM |
| 18 år.. wohoo... blir 17 i år... så tviler på at jeg kommer meg dit :( |
|
|
| verminator |
| kommer man tidlig, så skal man ikke se bort i fra at man kommer inn selv om man er 17 eller 18... vaktene pleier ikke å være så strenge tidlig på kvelden :) |
|
|
| noonboy |
| MøkkaRoland! Juger gjør du og. Visst pokker spiller du ute. |
|
|
| verminator |
| dette er vel iaff første gangen han spiller live som audibelle. men er ikke så ofte han dj'er heller though, så verdt å få med seg dette! |
|
|
| verminator |
| oppdatert med flyer! |
|
|
| dj_alfi |
| lol, høres litt cheesy ut med technoparty, selv om det er akkurat det det er, men det er jo også det alle de 'uvitende' kaller ethvert party som spiller noe med bomtisbomtis-musikk :P |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
lol, høres litt cheesy ut med technoparty, selv om det er akkurat det det er, men det er jo også det alle de 'uvitende' kaller ethvert party som spiller noe med bomtisbomtis-musikk :P |
høres nesten like cheesy ut som "dj_alfi", men bare nesten :D :p |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by verminator
høres nesten like cheesy ut som "dj_alfi", men bare nesten :D :p |
og verminator er så mye bedre :P
[arnoldvoice]waauh ai amm the veearminatoor [/arnoldvoice]:D:D:D |
|
|
| Lil-H |
hhaha, gutta: dere er morsomme
er dette noe verdt å ta en titt på?
Noen bra trance artister som kommer dit i år? |
|
|
| verminator |
dette var sinnsykt fett! moro å se haak stå å digge black strobe! :D
tok av som faen:P |
|
|
| Sand Leaper |
Utrolig fet kveld, en av de bedre jeg har hatt i år uten tvil. Trass i intens hete og kranglete spillere tok dette fullstendig av etterhvert. Og så mye god musikk! Mathew Jonson - Marionette, New Order - Blue Monday, Aril Brikha - Groove La Chord, Sky Was Pink (Holden Remix) etc. + en fantastisk liveact fra Audibelle med noe av den beste technoen jeg har hørt på lenge. Kort sagt, paradis for et technohode som meg. Og på toppen av alt dette: fine damer på technoparty??? Hva skjer??
@ Vermi: hva var den Blackstrobe låta du spilte? Skikkelig hissig bassmonster, hørtes grisefet ut. |
|
|
|
|