|
Overdose
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
חברה אתר מפציץ שמצאתי של הלייבל הגרמני
Overdose
כולל שחרורים חדשים מידע מפורט על האומנים שבחסות הלייבל
ועוד המון דברים מגניבים עם פלאש עצבני
תהנו
Overdose |
|
|
| eXeTik |
| שווה בדיקה, תודה על הלינק אחי... |
|
|
| DJ-Energy |
| מקווה שהאתר לא בגרמנית!! |
|
|
| ali92 |
| What language is this forum in??? Hebrew, perhaps? |
|
|
| DjChook |
Min hastam ... (ofcaurse) it's hebrew
and if our wondering since when israel is in europe,
I wonder myself... but we kicked some europes finest football teams
(HAPOEL TA ZONA) but you must know MACABI TA in Basketball
יאלה מכביייייי
שברתם את פילזן
הגביע חוזר לתא !!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
Min hastam ... (ofcaurse) it's hebrew
and if our wondering since when israel is in europe,
I wonder myself... but we kicked some europes finest football teams
(HAPOEL TA ZONA) but you must know MACABI TA in Basketball
יאלה מכביייייי
שברתם את פילזן
הגביע חוזר לתא !!! |
אתה מתכוון הגביע נשאר בתל אביב...
ועזוב אותך מהפועל כדורגל... תהיה גאה במקום לזיין את השכל שהיא זונה והכל |
|
|
| DjChook |
חחחח ראסמי צודק
זה היה בהשפעת הקולה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח ראסמי צודק
זה היה בהשפעת הקולה |
מזה ראסמי אחי?.
And yes to anyone thats wondering this is fourm is defiantly in Hebrew!.. |
|
|
| DjChook |
| ראסמי = דוגרי = אשכרא |
|
|
| Hell_Copter |
בדוגרי :)
ראסמי = רשמי
זה הפירוש האמיתי של זה |
|
|
|
|