|
Hoe heet dit nummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...???
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
omdat er geen hond op de unknow tracks kijkt post ik m maar hier ook ff.
Dit is een track die ik geript heb van Andy Farley @ Dance Valley 2001 en hij werd ook op Impulz gedraaid...
mn vragie, hoe heet deze track...?:D:D:D |
|
|
| John |
kan em ni downloaden want mn internet zuigt..maar ik weet et waarschijnlijk toch niet. kijk ni voorniets nooit op de unknown track forums :)
soorry
mzzls |
|
|
| TranceFool |
| Arrrggg ik kennem, kan er alleen niet opkomen. De versie die ik ken is wel een stuk klangzamer, dus misschien is deze flink gepitcht of het is gewoon een andere remix kan ook :). Ik ga es ff heel hard nadenken |
|
|
| Biohazard |
| link werkt niet voor mij |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Arrrggg ik kennem, kan er alleen niet opkomen. De versie die ik ken is wel een stuk klangzamer, dus misschien is deze flink gepitcht of het is gewoon een andere remix kan ook :). Ik ga es ff heel hard nadenken |
Doe dat ajb, want ik MOET weten hoe dit numer heet:D:D:D |
|
|
| Little Theseus |
DAMN!
Wat een PHAT nummer is dat zeg!
Kheb die Andy Liveset ook, echt lekka is die, ik kan me gvd alleen niet meer herinneren of ik er toen bij was of niet (was toen nog voor mij een onbekende dj en pas veel later kreeg ik die liveset)
Maar iig, ik heb m de laatste x dat ik bij HQ was bij Tommie Handjeslosharding gehoord, wacky gekkenhuis op die plaat, die sample aan het begin van de cut van Optimus is heel herkenbaar.
Hmm, ik ga ff achter een tracklist aan van Andy Farley, moet niet moeilijk zijn volgens mij. I'll be back! |
|
|
| Henkie_henk |
ikke wil die ook wel ja.. :)
(bedankt voor de reply.. yep no problem) |
|
|
| TranceFool |
| JFK - Good God |
|
|
| TranceFool |