|
Suomessa in August
|
View this Thread in Original format
| trancegirl79 |
Päivää kaikille!!!
I'll be in Helsinki for 3 weeks in August and I wanted to know if there will be any trance or progressive events or good finnish or international dj's playing in some clubs.
Do you have any tips?
Kiitos Paljon!
:) :tongue3 :happy2: |
|
|
| GrimReaper |
Hmm. let's see..
6 Aug: Unity The Island (with Orkidea and Uki & KimiK (U&K) and some others)
6 Aug: Elysium presents: Lange
12-13 Aug: Koneisto (huge event, mostly not just trance but all the other genres) www.koneisto.com
19 Aug: Marco V - In Charge
Oliver Lieb was suppose to come here on 26th but the gig got canceled for some reason. :whip: 
I'm quite busy now and need to go away for a week or so but unless anyone else hasn't given you more info when i come back next week (friday-saturday i think), i'll give some more details. |
|
|
| trancegirl79 |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
[/IMG]
I'm quite busy now and need to go away for a week or so but unless anyone else hasn't given you more info when i come back next week (friday-saturday i think), i'll give some more details. |
Thanks a lot grim!!! it's very nice of you. Too bad that the Unity Island event is on the 6th of august... I would have love to go there, but I'll only arrive in Helsinki on the 7th and will go back to France on the 29th. But this Marco V evening can be really nice... thanks for the tip.
If any of you have some other ideas, please don't hesitate ;) :tongue2 |
|
|
| GrimReaper |
| Marco V is playin in a night club called La Tour. Tickets are 20 euros and there are also 2 Finnish DJs playin' that night, DJ Tab (Hallmark, Anjunabeats) and JussiS (Five AM). Age limit to the event is 20. |
|
|
| GrimReaper |
Jaahas, vai tulee Jan taas Suomeen. On käynyt täällä tässä välilläkin muutaman kerran, ainakin Ukin ja Kimin kanssa studiossa äänittämässä pari biisiä, mutta viimeksi tais olla täällä keikalla 2002 Devotionin Celebration Generationissa missä oli myös Kai Tracid ja Astral Projection.
And to be easier for you my fair lady, i just noted Jan is coming to Finland again, as she's been here a few times before; with the U&K guys in the studio and performing at least in 2002 in an event which also had Kai Tracid (DJ) and Astral Projection (Live). |
|
|
| diffas |
Superplus club! On this Wednesday OlliS, Indigo & Kylian |
|
|
| trancegirl79 |
| kiitos paljon kaikille guys! minä olen nyt helsingissa mutta se saata koko päivää.... :( ;) toivotavasti tämä viikkonloppuna ilma on paras ja hyvää. sorry en puhu hyvin suomea... Kuka täällä asuu helsingissa tai espossa tai vantassa? |
|
|
| GrimReaper |
Tervetuloa vaan Helsinkiin!
Minä asun Espoossa. Sade on tullut tutuksi tämän kesän aikana ja varsinkin nyt kun on vielä yleisurheilun maailmanmestaruuskisatkin Helsingissä.
Tänä viikonloppuna olis tarkoitus mennä Koneistoon Kaapelitehtaalle.. enpä usko että tulen kuitenkaan nauttimaan niin paljon kuin aikaisempina vuosina, koska tänä vuonna ei ole juurikaan ketään suuria nimiä ja muutenkin Koneisto keskittyy nyt enemmän pop-musiikkiin. :nervous: |
|
|
|
|