|
כרטיס..??
|
View this Thread in Original format
| DvJ |
צריך כרטיס למסיבה
העיר האדומה זה לא חופשי ...?
שנה שעברה ולפני שנתים הכניסה הייתה חופשית
אז למה שיהיה השנה כרטיס? |
|
|
| DvJ |
| יצא בטעות זה בקשר למסיבה של ארמין.... |
|
|
| Shahar |
המסיבה חינם
ותעבירו תפוסטים האלה לטרד של ארמין |
|
|
|
|