return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הפורום מת?!?!?1
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
בשבועות האחרונים קפצתי לבקר פה כמה פעמים
ושמתי לב שבקושי יש פה 5-10אנשים וגם הם נכנסים פעם בשנה

מה קרה לפורום שכונה שהיה פה פעם?!
yaman
באמת נהיה כאן די חרא


הרוב עכשיו נראה לי בצבא ואין מה לעשות
coby
\:
Shahar
שום צבא
רציתם שלא יכתבו פוסטים הנה לא כותבים
מי שהביא תרעיון שיאכל זין
גם ככה על הזין שלי מה הולך פה
נכנס ל 10 דקות כל יום וזהו

זה מה שרציתם קיבלתם
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Shahar
שום צבא
רציתם שלא יכתבו פוסטים הנה לא כותבים
מי שהביא תרעיון שיאכל זין
גם ככה על הזין שלי מה הולך פה
נכנס ל 10 דקות כל יום וזהו

זה מה שרציתם קיבלתם


:eek: :eek: :eek: :eek:

על מה מדובר?!?!??!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
:eek: :eek: :eek: :eek:

על מה מדובר?!?!??!


בניסיון לעשות סדר בפורום וצינזור של אנשים פה נעלמו הרבה אנשים
אבל במחשבה שניה הסדר היה חיוני והסיבות כנראה לעזיבת האנשים הן ממש לא מששחר אומר...
YoraY
כן תאמת יש כאן תופעה שנופלים על אנשים בדברים שהם אומרים
ובצורה לא יפה... לפורום יש נהלים קשים לגבי הדברים שנאמרים פה וזה
לדעתי מה שגורם לפערים האלה בנוכחות של אנשים


יש לנו המון אנשים שרק מסתכלים ולא מדברים וזה
אולי הגיע הזמן שיתחילו להזיז דברים...... אם הם רואים את זה
yaman
אנחנו צריכים פרסום קיצר


כבר דיברתי עם כמה אתרי פורנו ויאן אף אחד שרוצה את השם אילן אצלו באתר;)
Sniper
גם אני חזרתי לתפקד פה
לא במשרה מלאה,
אבל אני נכנס הרבה יותר.. מגיב פה ושם:]
KrazyDJs
יאללה סולחה :wtf:

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
אנחנו צריכים פרסום קיצר


כבר דיברתי עם כמה אתרי פורנו ויאן אף אחד שרוצה את השם אילן אצלו באתר;)


אני דברתי עם כמה חברות תקליטים אבל...אתם יודעים... הטרד על טיגיאקס די הוריד אותם מהרעיון
Shahar
יגאל אתה טועה

כבר מאז אמרתי לכם שזה מה יהיה
ראית צדקתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement