|
הפורום מת?!?!?1
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
בשבועות האחרונים קפצתי לבקר פה כמה פעמים
ושמתי לב שבקושי יש פה 5-10אנשים וגם הם נכנסים פעם בשנה
מה קרה לפורום שכונה שהיה פה פעם?! |
|
|
| yaman |
באמת נהיה כאן די חרא
הרוב עכשיו נראה לי בצבא ואין מה לעשות |
|
|
| Shahar |
שום צבא
רציתם שלא יכתבו פוסטים הנה לא כותבים
מי שהביא תרעיון שיאכל זין
גם ככה על הזין שלי מה הולך פה
נכנס ל 10 דקות כל יום וזהו
זה מה שרציתם קיבלתם |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Shahar
שום צבא
רציתם שלא יכתבו פוסטים הנה לא כותבים
מי שהביא תרעיון שיאכל זין
גם ככה על הזין שלי מה הולך פה
נכנס ל 10 דקות כל יום וזהו
זה מה שרציתם קיבלתם |
:eek: :eek: :eek: :eek:
על מה מדובר?!?!??! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
:eek: :eek: :eek: :eek:
על מה מדובר?!?!??! |
בניסיון לעשות סדר בפורום וצינזור של אנשים פה נעלמו הרבה אנשים
אבל במחשבה שניה הסדר היה חיוני והסיבות כנראה לעזיבת האנשים הן ממש לא מששחר אומר... |
|
|
| YoraY |
כן תאמת יש כאן תופעה שנופלים על אנשים בדברים שהם אומרים
ובצורה לא יפה... לפורום יש נהלים קשים לגבי הדברים שנאמרים פה וזה
לדעתי מה שגורם לפערים האלה בנוכחות של אנשים
יש לנו המון אנשים שרק מסתכלים ולא מדברים וזה
אולי הגיע הזמן שיתחילו להזיז דברים...... אם הם רואים את זה |
|
|
| yaman |
אנחנו צריכים פרסום קיצר
כבר דיברתי עם כמה אתרי פורנו ויאן אף אחד שרוצה את השם אילן אצלו באתר;) |
|
|
| Sniper |
גם אני חזרתי לתפקד פה
לא במשרה מלאה,
אבל אני נכנס הרבה יותר.. מגיב פה ושם:] |
|
|
| KrazyDJs |
| יאללה סולחה :wtf: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
אנחנו צריכים פרסום קיצר
כבר דיברתי עם כמה אתרי פורנו ויאן אף אחד שרוצה את השם אילן אצלו באתר;) |
אני דברתי עם כמה חברות תקליטים אבל...אתם יודעים... הטרד על טיגיאקס די הוריד אותם מהרעיון |
|
|
| Shahar |
יגאל אתה טועה
כבר מאז אמרתי לכם שזה מה יהיה
ראית צדקתי |
|
|
|
|