|
nieuw
|
View this Thread in Original format
| !i!WESIE!i! |
| wel om te beginne ik ben 15, ik wil heel graag dj worde. ik luister nog ma een klein jaar naar trance en jump enzo. nu da word waarschijnlijk veel gevraagd dus sorry ma ik zou graag wete wa ik juist allemaal nodig heb en wa jullie mij aanraden voor een klein budget dus als iemand wilt helpe. heel hard bedankt dan allemaal. ge kunt mij mischien toevoege op msn da gaat makkelijker kijk ma op mijn profiel. |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by !i!WESIE!i!
wel om te beginne ik ben 15, ik wil heel graag dj worde. ik luister nog ma een klein jaar naar trance en jump enzo. nu da word waarschijnlijk veel gevraagd dus sorry ma ik zou graag wete wa ik juist allemaal nodig heb en wa jullie mij aanraden voor een klein budget dus als iemand wilt helpe. heel hard bedankt dan allemaal. ge kunt mij mischien toevoege op msn da gaat makkelijker kijk ma op mijn profiel. |
kzie da ge van limburg zijt, waar ergens als ik vragen mag? :toothless |
|
|
| muffins |
Best zien welk budget je hebt, dan kan je uitmaken of je met cd's of met vinyl gaat werken. Tenzij je nu al weet dat je zeker met cd's gaat beginnen draaien.
Dus: Budget please!:) |
|
|
| mellow_head |
Favorite DJ or Producer DJ Tiësto
ik help u ni:p |
|
|
| !i!WESIE!i! |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Favorite DJ or Producer DJ Tiësto
ik help u ni:p |
ruik ik hier jaloezie:conf:
anee da is uw adem:eyespop:
excuseeee me:haha: |
|
|
| mellow_head |
jaloers omda gij naar Tiësto luistert?:stongue:
ik mag van mijn mama niet aan clichés meedoen:D |
|
|
| !i!WESIE!i! |
| kluister nie alleen Tiësto ze daar is het gewoon allemaal mee begonne voor mij. en as ge daar probleme mee hebt bolt em dan e:mad: |
|
|
| Kaidreas |
| ^stel u anders eens voor dude.. en relax |
|
|
| X-Tune |
| Dat is mijn broertje. :D |
|
|
| !i!WESIE!i! |
ik heb geen broer:crazy:
mar alle ik kom naar hier gewoon om te vrage wa ik allemaal nodig heb om te draaie en ik word hier afgezeikt omdak naar Tiësto luister:rolleyes: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by !i!WESIE!i!
ik heb geen broer:crazy:
mar alle ik kom naar hier gewoon om te vrage wa ik allemaal nodig heb om te draaie en ik word hier afgezeikt omdak naar Tiësto luister:rolleyes: |
Er zijn 3 dingen die men als Beta niet openbaar mag bewonderen:
1. Tiësto
2. Armstrong
3. Girls |
|
|
|
|