return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
nieuw
View this Thread in Original format
!i!WESIE!i!
wel om te beginne ik ben 15, ik wil heel graag dj worde. ik luister nog ma een klein jaar naar trance en jump enzo. nu da word waarschijnlijk veel gevraagd dus sorry ma ik zou graag wete wa ik juist allemaal nodig heb en wa jullie mij aanraden voor een klein budget dus als iemand wilt helpe. heel hard bedankt dan allemaal. ge kunt mij mischien toevoege op msn da gaat makkelijker kijk ma op mijn profiel.
DJ Sid
quote:
Originally posted by !i!WESIE!i!
wel om te beginne ik ben 15, ik wil heel graag dj worde. ik luister nog ma een klein jaar naar trance en jump enzo. nu da word waarschijnlijk veel gevraagd dus sorry ma ik zou graag wete wa ik juist allemaal nodig heb en wa jullie mij aanraden voor een klein budget dus als iemand wilt helpe. heel hard bedankt dan allemaal. ge kunt mij mischien toevoege op msn da gaat makkelijker kijk ma op mijn profiel.


kzie da ge van limburg zijt, waar ergens als ik vragen mag? :toothless
muffins
Best zien welk budget je hebt, dan kan je uitmaken of je met cd's of met vinyl gaat werken. Tenzij je nu al weet dat je zeker met cd's gaat beginnen draaien.
Dus: Budget please!:)
mellow_head
Favorite DJ or Producer DJ Tiësto


ik help u ni:p
!i!WESIE!i!
quote:
Originally posted by mellow_head
Favorite DJ or Producer DJ Tiësto


ik help u ni:p


ruik ik hier jaloezie:conf:
anee da is uw adem:eyespop:
excuseeee me:haha:
mellow_head
jaloers omda gij naar Tiësto luistert?:stongue:

ik mag van mijn mama niet aan clichés meedoen:D
!i!WESIE!i!
kluister nie alleen Tiësto ze daar is het gewoon allemaal mee begonne voor mij. en as ge daar probleme mee hebt bolt em dan e:mad:
Kaidreas
^stel u anders eens voor dude.. en relax
X-Tune
Dat is mijn broertje. :D
!i!WESIE!i!
ik heb geen broer:crazy:
mar alle ik kom naar hier gewoon om te vrage wa ik allemaal nodig heb om te draaie en ik word hier afgezeikt omdak naar Tiësto luister:rolleyes:

Pumaz
Welkom op TA :D
X-Tune
quote:
Originally posted by !i!WESIE!i!
ik heb geen broer:crazy:
mar alle ik kom naar hier gewoon om te vrage wa ik allemaal nodig heb om te draaie en ik word hier afgezeikt omdak naar Tiësto luister:rolleyes:



Er zijn 3 dingen die men als Beta niet openbaar mag bewonderen:
1. Tiësto
2. Armstrong
3. Girls
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement