return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Yahel Rules (pg. 2)
View this Thread in Original format
nesher
quote:
Originally posted by DJ-Energy


01-yahel-angel_jonathan-ute
02-yahel-bizzare_contact
03-yahel-cosmic_waves-ute
04-yahel-flash-ute
05-yahel-la_esperansa-ute
06-yahel-rave_2000-ute
07-yahel-snap-ute
08-yahel-i_t_n-ute

זה הטראקים שבדיסק
Yahel - Private Collection
:)
אל תשים לב ל
-ute
זה השם של הקבוצת שיחרור..


משהו אחד
לפני שנה שנתיים ככה
יצא דיסק 1 של יהל תחת הכותרת
For The People
הטראק הראשון היה
For The People
כמובן ואחריו כל השירים שיש באלבום
Private Collection
ואפילו באותו סדר
מוזר לא?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by nesher


משהו אחד
לפני שנה שנתיים ככה
יצא דיסק 1 של יהל תחת הכותרת
For The People
הטראק הראשון היה
For The People
כמובן ואחריו כל השירים שיש באלבום
Private Collection
ואפילו באותו סדר
מוזר לא?


מוזר לאללה..
לא יודע מה קורה..
אבל יש עוד דיסק אחד
Mixing In Action
אם אתה צריך את הטראקליסט לזה תגיד לי..
זה דיסק שיהל מיקסס
Hell_Copter
אם אני רוצה אני יכול לקחת ממישהו שאני מכיר את הדיסק החדש של יהל
ולצרוב אותו... זה לא אמור להיות בעיה
אבל לא נעים לי לקחת לו אותו למה הוא צריך את זה
מה שכן... הוא ממש התלהב מהדיסק
nesher
יש לי את הדיסק
For The People
שכמו שאמרתי הוא שתי טיפות מים כמו
Private Collection + For The People
טראק אכזרי
אם למישהו יש מקום
אני עושה אפלואד
גם אם זה ייקח לי כל הלילה כי יש לי 56!!
JDamage
agreed

peace
:p
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם אני רוצה אני יכול לקחת ממישהו שאני מכיר את הדיסק החדש של יהל
ולצרוב אותו... זה לא אמור להיות בעיה
אבל לא נעים לי לקחת לו אותו למה הוא צריך את זה
מה שכן... הוא ממש התלהב מהדיסק


אחי.. אין הרבה ממה להתלהב..
:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אחי.. אין הרבה ממה להתלהב..
:rolleyes:


אני לא אמרתי שיש ממה להתלהב
הוא אמר שזהפצצה
אבל אני לא יקח את זה ממנו
יש ליהל טראקים טובים
אבל אני יסתדר בלי הדיסק שלו
מה שכן
פרנד זון בנזונה של טראק
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אני לא אמרתי שיש ממה להתלהב
הוא אמר שזהפצצה
אבל אני לא יקח את זה ממנו
יש ליהל טראקים טובים
אבל אני יסתדר בלי הדיסק שלו
מה שכן
פרנד זון בנזונה של טראק


נכון אחי..
אבל אין מה להשוות את
friend zone
לטראקים שיש בדיסק
שני ליגות שונות לגמרי
nesher
לפי דעתי הדיסק
Waves Of Sound
היה אחלה דיסק שלו
דיסק חמוד לאללה
Going Up
Waves Of Sound
D.N.A
Inteligente Life
For The People(Radio Mix)
לא חסר
אחלה אחלה דיסק
Scorchio
Yahel
יודע להוציא קטעים טובים
אבל הוא אפס במיקסינג
היה לנו קורס
DJ
הביאו אותו ללמד אותנו
האפס הזה רושם ת
BPM
של הטראק ליד שהוא יזכור איך לעשות את המיקס
אם לא הכישרון המוזיקלי שלו
הוא היה כלום

DJ-Energy
חחחחחח
אוי ואי...
אני ממש לא מצפה לראות אותו ממקסס אז...
בטח ישמיע
darude - sandstorm
:rolleyes:
deluxe
quote:
Originally posted by Scorchio
Yahel
יודע להוציא קטעים טובים
אבל הוא אפס במיקסינג
היה לנו קורס
DJ
הביאו אותו ללמד אותנו
האפס הזה רושם ת
BPM
של הטראק ליד שהוא יזכור איך לעשות את המיקס
אם לא הכישרון המוזיקלי שלו
הוא היה כלום


כן אמרו לי שהוא אפס בתור דיג'יי אבל שמע מה איכפת לו יש לו כבר שם- אז הוא מסודר... תראה לדעתי הבנאדם גאון מוסיקלי ושיווקי. הוא הוא עשה- הוא ידע שיש לו כשרון, אבל לא היה לו שם. אז הוא לקח את אייל ברקן כדי שהם יעשו "ביחד" את וייאג' (אני לא חושב שברקן עשה שם הרבה...) וככה היה לו שם. הוא הוחתם בבלאקהול, ומשם נמוצר לו שם באירופה. עכשיו הוא התחבר עם ארז אייזן, וגם יצא לו משהו בנבנבנזונה ואז יהיה לו גם שם בסצינת הטראנס. ככה הבנאדם "פולש" לתחומים שונים. תראה אחרי ווייאג' לא היו לו קטעים טובים. היה לו את דיוושן שהיה חזק, אבל זהו. היו אינסייד החדש שלו ממש ממש ממש מסריח...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement