return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Lastige WMP toepassing...
View this Thread in Original format
Icone
Hey!

Kheb weer een klein vraagje... Ik zit namelijk al de hele tijd geplaaagd met een ingebouwde WMP tool in windows explorer (zie tekening hieronder):



Probleem is dat ik niet simpelweg door al mijn mp3'tjes kan zoeken, want telkens ik er op één kom te staan met m'n muisknop, dan is het precies of alles ff 'hangt' - waarschijnlijk omdat die domme WMP plugin ff de audio buffert ofzo. Soms moet ik zelfs explorer beëindigen en herstarten via task manager.

Misschien ni zo moeilijk op te lossen om dat weg te krijgen (ik heb er genoeg van), maar ik kan het gewoon niet vinden... Kan iemand mij helpen aub? :)

Thanks,
Wim
amb_
Tools -> Folder Options...

Vind ik die ook lastig.
mellow_head
thx amb_:)
Icone
Kzal eens kijken, alvast een dikke merci! ;)
Gladius
l33t paint0r skillz ;)
is dat alles wat je hebt van echano?! shame on you! :whip: ;)
X-Tune
Wist ne keer al uw mp3s!
Icone
Hehe, kheb zo goed als alles van Echano, maar de meeste reeds op cd-r. De meeste mp3's op m'n schijf heb ik ook op cd, dus het heeft ni veel zin van die weg te smijten :)

Is er ook een mogelijkheid om die WMP weg te krijgen in die balk ernaast zonder de hele balk weg te doen (dus zonder 'disable web-content')? Daar was ik eigenlijk naar op zoek...
eieregooie
Geen idee

De webcontent uitzetten is altijd een van de 1e dingen die ik doe bij een nieuwe install... :D
Icone
quote:
Originally posted by eieregooie
Geen idee

De webcontent uitzetten is altijd een van de 1e dingen die ik doe bij een nieuwe install... :D


Hehe :)

Tja, ik kan misschien ook gewoon die WMP rommel deraf gooien... Ik gebruik toch enkel winamp en BS Player.
X-Tune
In de Europese versie van Win XP heb je daar al geen last meer mee.

Dark Apostle
quote:
Originally posted by X-Tune
In de Europese versie van Win XP heb je daar al geen last meer mee.


Behalve als je iets wil draaien dat alleen op een versie lager dan DX9 moet draaien, want dat gaat langs geen kanten en dat foefke om een programma te laten draaien onder het principe van de vorige Windows werkt toch ook ni.

XP zuigt qua backward compatibility
X-Tune
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Behalve als je iets wil draaien dat alleen op een versie lager dan DX9 moet draaien, want dat gaat langs geen kanten en dat foefke om een programma te laten draaien onder het principe van de vorige Windows werkt toch ook ni.

XP zuigt qua backward compatibility


Ik weet niet waarom je hier over begint. :D
Maar ik kan nog altijd DirectX8 spellekes spelen met DX9.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement