return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
4 nya bomber.
View this Thread in Original format
DjAviander
Nu jävlar blir jag arg.

Fyra jävla bomber till har exploderat i London. Sju timmar sen.

Att de inte saknar några spärrar?! Jag förstår verkligen hur lynchstämning uppstår..

Alla tankar till London-borna.


Uppdate:

Hittills rapporteras bara en enda skadad.
K-PAXian
Folk är helt enkelt skadade i sina membran - om de har några. :P
zoric
Precis när jag skulle resa mig ur sängen idag hörde jag att Londonpolisen hade skjutit ner en misstänkt som tros ha varit med.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement