|
Markus Schulz (USA) @ ARIA :: Friday September 2nd 2005 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| jesteraver |
| quote: | Originally posted by Trancender
markus' set is gonna be recorded? w00t!
songs I need to hear in the Aria environment
David Guetta - The World is Mine (Gabriel Batz Remix)
sooo excited! |
Awesome TUNE!
I think Sharam dropped this one... I love that tune! Its ing amazing. |
|
|
| fastmp3 |
| should i come tonight? |
|
|
| alec |
hmm, let's think
of course you should.. wanker |
|
|
| alec |
| quote: | Originally posted by FunKenLouis
yes will be recorded
how do you know gabriel?... friend of yours? |
I told no one lol, oh well, it was gonna be a surprise, plus we're gonna record Dave Armstrong, my little jukebox is gonna have it's work cut out for it! Definitely one of the better investments I've made! |
|
|
| Tag |
| quote: | Originally posted by fastmp3
should i come tonight? |
Yes to make up for my possible absence.:p |
|
|
| jesteraver |
| 11 hours, 30 minutes, 35 seconds |
|
|
| alexander1984 |
Hi, everybody
I have just arrived from France and see that there is a party with markus schulz tonigth.
Is still have place and how much are the places ?
Excusez moi pour mon anglais déplorable, je voulais savoir si des places se vendaient sur place et à quel prix ??
merci beaucoup.
ALEX |
|
|
| fastmp3 |
| alexandre oui y'a encore de la place t'en fais pas, et l'entrée est a seulement 10$ (une aubaine). |
|
|
| Präe |
Salut Alex,
Oui il y a des billet à la porte et c'est seulement 10$.
Viens faire ton tour et viens nous dire bonjour dans le dj booth ! :p
** hehe post en meme temps que Fastmp3 :) |
|
|
| alexander1984 |
| j'ai vu que Markus commençait à mixer a 7h00 cé donc bien à 7h du matin (je pose peut etre une question con, mais j'ai vu qu'ici on idiqué les heures par AM ou PM donc je savais pas trop) merci pour la confirmation ;) |
|
|
| alexander1984 |
| et au fait merci pour votre acceuil et vos réponses ;) |
|
|
| fastmp3 |
| non il joue de 4h a 7h du mat' |
|
|
|
|