|
Meeting QONTACT (31-12-01)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Ja jongens en meisjes, het is weer zover. Over een paar weken is Qontact 2 aan de beurt. D'r is eigenlijk geen betere manier om het nieuwe jaar in te luiden. Hopelijk is het net zo'n feest als de vorige keer.
Tis misschien leuk om voor 12 uur af te spreken, dan ken je met meer lui Oud & Nieuw vieren. Maar we zien wel...
Wie o Wie is er van de party???
Check QONTACT site voor info
GReeTZ
P.S. deze keer ben ik er wel :) |
|
|
| Bellie |
Niemand dus...wat ene NEP TA-ers zeg,...
naja dan gaan we met zn 2tjes meeten vriend ;)
IK ben er wel iig..op naar Qontact
GREETZ!! |
|
|
| Blik |
| ondanks dat er niemand gaat zal ik toch maar ff sticky maken :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Er zijn nog wel meer mensen die dan van de party zijn.
Remy D
&
Donna :D
RV :D
Maar die onderste 2 namen ligge nog erg gevoelig bij sommige dus...
Ach, ik zal me prima gaan vermaken op dit geweldige feest.
Tis iig beter dan Oud & Nieuw doorbrengen in de plaatselijke Disco :o .
Maar goed, ik ga met een bende vrienden en een paar lui uit Arnhem die ik heb leren kennen tijdens het stappen. Dus ik ga me prima vermaken!!!
P.S. BeLLiE, ik ga je de hele nacht ontlopen omdat meetingangst heb :D lol... |
|
|
| Remy D |
| TUUUUUURLIJK ben ik er ook !!!!!!!!!!!! :D:D:D:D |
|
|
| Enrico |
| Ik zal er ook zijn voor de 2e keer :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Er zijn nog wel meer mensen die dan van de party zijn.
Donna :D
RV :D
Maar die onderste 2 namen ligge nog erg gevoelig bij sommige dus...
Ach, ik zal me prima gaan vermaken op dit geweldige feest.
|
Gelukkig voor hen zijn er geen mensen aanwezig die zich aan hun zouden storen, dus ze kunnen lekker met jullie meeten :rolleyes: :D
Hey Petrus...ik moet ff je gsm nummer matchen want dan stuur ik je een gelukkig nieuwjaar smsje ok? En Bellie ook natuurlijk :)
Ben zelf lekker aan t genieten van een gig van Dj Antiphus :)
Ceerz, Proxi |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Hey Petrus...ik moet ff je gsm nummer matchen want dan stuur ik je een gelukkig nieuwjaar smsje ok? En Bellie ook natuurlijk :)
Ben zelf lekker aan t genieten van een gig van Dj Antiphus :)
Ceerz, Proxi |
Ja, OK np. Je weet me te vinden... |
|
|
| Donna |
/me vindt t allemaal wel lollig:P
Niemand kan zich aan me storen want ik ben lief:)
Ennuh guys k ga echt nie zoeken hoor,die meuk trek ik niet,we spreken wat af,ik ga der zijn en als der niemand is bennik weer doorfeesten:)
Zet me maar op je nek als je me ziet petrus en dan ff springnichten *whoopie*:P
Ben blij dat proxipoep r nie is,k hou alleen van sexy vrouwen;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
/me vindt t allemaal wel lollig:P
Niemand kan zich aan me storen want ik ben lief:)
Ennuh guys k ga echt nie zoeken hoor,die meuk trek ik niet,we spreken wat af,ik ga der zijn en als der niemand is bennik weer doorfeesten:)
|
LOL, ik ga ook nie zoeken ofzo. Afspreken ook nie. Tis nie echt druk dus. Ik weet hoe Remy eruit ziet en BeLLiE pik ik er ook wel zo uit.
We zien wel. Ik laat nog wel ff doorschemeren wat ik aan heb e.d.
| quote: | Originally posted by Donna
Zet me maar op je nek als je me ziet petrus en dan ff springnichten *whoopie*:P
|
Kan nie, ik heb rugklachten. LOL...
GReeTZ |
|
|
| Donna |
Dan mag je op mijn nek joh,lekker belangrijk:P
Maarre om 0.00 moeten we wegwezen want jean draait ons t nieuwe jaar in,dus dan wordt t een ander plekkie zoeken;) |
|
|
| Smirnoff |
t,is jammer maar ik ga niet
volgend jaar beter.
eerst dutch dimension !!
smirnoff |
|
|
|
|