|
Je eigen land (voor de politiek geïnteresseerden) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Vind het een beetje saai worden. Elke dag 2 issues behandelen maar verder niets. Ik wil meer dingen kunnen veranderen, tax, hoe hard politie moet optreden, drug legaliseren enzenzenz. gaat me een beetje te sloom.
Moet ik gaan kiezen tussen 3 malloten omdat er wat lere motor nichten een daggie de straten komen bezetten. |
|
|
| kutvolkots |
Een msn contact van me heeft alle vragen serieus ingevuld en heeft http://www.nationstates.net/cgi-bin...kruyo_dezui_goy
dat gekregen.
Maar ja, dezelfde msn contact vind ook dat hij de enige is die geschikt is om het multiversum te regeren.
Ach ja.. die autisten, altijd hebben ze wat. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vind het een beetje saai worden. Elke dag 2 issues behandelen maar verder niets. Ik wil meer dingen kunnen veranderen, tax, hoe hard politie moet optreden, drug legaliseren enzenzenz. gaat me een beetje te sloom.
Moet ik gaan kiezen tussen 3 malloten omdat er wat lere motor nichten een daggie de straten komen bezetten. |
Effe rustig Geert Wilders :p |
|
|
| Jappio |
muaha eat this:
Southern Glandon is ranked 1st in the region and 21,211th in the world for Largest Retail Sector.
My day of fame :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Jappio
muaha eat this:
Southern Glandon is ranked 1st in the region and 21,211th in the world for Largest Retail Sector.
My day of fame :D |
Progressin is ranked 1st in the region and 20,800th in the world for Nudest
Dan nu voor mij hehe |
|
|
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by magrec
Progressin is ranked 1st in the region and 20,800th in the world for Nudest
Dan nu voor mij hehe |
Unknown Treasure is ranked 2nd in the region and 26,273rd in the world for Nudest.
Gestegen van 10 naar 2, im gonna hunt you down baby :D |
|
|
| DjRV |
Feelers is ranked 17th in the region and 36,367th in the world for Largest Cheese Export Sector
eens een kaaskop .. :happy2: |
|
|
| Tim81 |
| Neemt TA al de macht over in de wereld?! |
|
|
| magrec |
| ik heb al een week niets meer gedaan eigenlijk...kijken of er al anarchie is ;) |
|
|
| DjRV |
| Feelers is ranked 8th in the region and 16,552nd in the world for Most Compassionate Citizens |
|
|
| ChooChoo |
Bando de Josti is ranked 1st in the region and 15,616th in the world for Most Compassionate Citizens.
jeej ik ben ook eens eerste:cool: |
|
|
|
|