|
Regnet det bara öser ner...
|
View this Thread in Original format
| Delta-9 |
Tjenare!
Mitt första inlägg... o regnet det bara öser ner. Någon som saknar den tropiska värmen vi hade för någon vecka sedan? Jag gör det otroooligt mycket... så pass mycket att jag funderar på att hoppa på en charter ner till solen. Men i brist på annat får man väl röka en spliff. :-)
*smoke on*
// Delta-9 |
|
|
| SWE_TRANCE |
Välkommen till sweTA!
Posta gärna såna här ämnen i Klotterplankstråden, så slipper vi att få mkt icke trancerelaterade trådar. |
|
|
| St_Andrew |
välkommen till sweta =)
kom just tillbaka till det här landet, o fy fan va kallt det e indeed... hehe |
|
|
| ScuL |
| Skitsamma här faktiskt |
|
|
| ShyTrance |
| jag svettas här i spanien så d e lugnt :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
välkommen till sweta =)
kom just tillbaka till det här landet, o fy fan va kallt det e indeed... hehe |
Ja vart i helvete är solen och värmen.... hatar allt som klagade på den tropiska värmen för nu klagar samma människor på kylan också... för det är rätt typiskt just för Svenskar att klaga, eller vad vet jag det kanske dom gör i andra länder också men just de att första klaga på vinterns kyla och snö, sedan regn och rusk för att sedan klaga på värmen...
Men men jag önskar det var mer värme eftersom jag fortfarande har semester...
Delta-9... Välkommen till SWETA ! :gsmile: |
|
|
| Laszlo |
| Lasseman klagar aldrig någonsin på värmen...men nu jävlar...jag bara ber till högre makter att det blir fint väder i helgen....:nervous: |
|
|
| Gate 42 |
| Jag är tillbaks på jobbet sen en och en halv vecka. Så vilket väder det är spelar egentligen ingen roll. Dock är det alltid trevligare att gå iväg halv fem på morgonen om det är lite ljust och varmt istället för bäckmörkt och isande kallt :D |
|
|
| mr_fisken |
| ush det e bara 27 idag i Barcelona, tacka vetja Malaga der vi hade 45 forra veckan.. ;) |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
ush det e bara 27 idag i Barcelona, tacka vetja Malaga der vi hade 45 forra veckan.. ;) |
Stackare.... :whip: :tongue2 |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
ush det e bara 27 idag i Barcelona, tacka vetja Malaga der vi hade 45 forra veckan.. ;) |
Usch!
Helt ärligt usch!
Jag är glad att jag bor i Sverige. Här har vi det sälland så där äckligt varm! |
|
|
|
|