|
[29/30 juli] 24 Hour RUSH of TN Music Dj's -the sequel- (19.00 -> 19.00)
|
View this Thread in Original format
| Real |
Na het grote succes van de vorige editie, volgt er morgen een nieuwe 24-uren marathon op RootSpirit Radio. 24 uur aan één stuk zal er live gestreamed worden.
De RUSH-flyer | 24 Hour RUSH of TN Music Dj's -the sequel- |
De LINE-UP:
Start: Vrijdag, 29 juli 2005 @ 19h
- 19.00 | Ferre | Trance/Groove/House
- 20.00 | Dj Stimp | Club/Trance/House
- 21.00 | Dj Gunnie | Groovy Stuff/Classics
- 22.00 | Dj Addow | Trance/Progressive
- 23.00 | Desperatozz | Trance/Groove/Retro
- 00.00 | Vylix | Trance/Progressive
- 01.00 | Jordan | Groove/(Latin)House/(Pogressive)Trance
- 02.00 | Dj Real | (Progressive)Trance
- 03.00 | Dj Flipkikker | Hardhouse/Hardstyle
- 04.00 | The Fluff | Trance/Hardstyle
- 05.00 | Dj Marinus | Groove/Jump/Hardstyle
- 06.00 | Sabe | Techno
- 07.00 | Dj Bad_Devil | Alternative
- 08.00 | Dj Nick | Jump/French Tek/Club
- 09.00 | Djack | Schranz
- 10.00 | G.I.Jay | Drum 'n' Bass
- 11.00 | Dj Sid | Techno/Trance
- 12.00 | Fragment Q | Techtrance/Techno
- 13.00 | The Entity | Detroit Tek/Hardtech
- 14.00 | LexiC | Jump/Ghoststyle/Techno
- 15.00 | Sjoekoe | Hardtek/Jump/Hardtrance
- 16.00 | Evolver | Hardcore
- 17.00 | Dj Vulture | Electro/Synth-pop
- 18.00 | Dj San | Deep/Funky House
(onder voorbehoud - er kunnen zich nog tot op het laatste moment wijzigingen voordoen)
Einde: Zaterdag, 30 juli 2005 @ 19h
Méér dj's, méér genres -> een heus feestje zal 't worden!
Wie mee wil luisteren, klikt best op onderstaande link:
| Winamp |
| Windows Media Player |
Natuurlijk kunnen jullie ook weer communiceren met de desbetreffende dj's, ofwel gewoon de sfeer komen proeven. Gewoon joinen op de Rootspirit Radio Chat @ IRC. (Server: irc.DarkMyst.org | Channel #rootspirit-radio)
Extra info vind je nog op:
* Radio Stream Server
* Rootspirit Radio's webstek
------
Zo, toch een erg mooie line-up, met ook enkele BeTa's: Desp, Vylix, Sid, en ikzelf.
De hele trance line-up is trouwens erg sterk, zeker een aanrader om eens te luisteren. :) |
|
|
| Pumaz |
| Moest dit echt in een nieuwe topic ? :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Real
- 03.00 | Dj Flipkikker | Hardhouse/Hardstyle
|
die wil ik wel es aan het werk horen :stongue: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Moest dit echt in een nieuwe topic ? :p |
ni zagen he jack :p, gij hebt voor dat liedje* ook n nieuwe thread geopend ;) (*listening now) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Moest dit echt in een nieuwe topic ? :p |
Jawel! Een groots evenement verdient een grootse topic ! :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
- 13.00 | The Entity | Detroit Tek/Hardtech
|
As in Detroit Techno, of is het weer zo'n goor jump-afkooksel? :conf: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
As in Detroit Techno, of is het weer zo'n goor jump-afkooksel? :conf: |
Detroit Techno. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Om trouwens ff off-topic maar ook weer niet helemaal te gaan:
Kheb uw mix van de mixcontest gedownd, maar die is maar 34 minuten lang, kan dat? :conf: |
|
|
| InTeXoR |
14.00 | LexiC | Jump/Ghoststyle/Techno
haha, da's tegenwoordig al een eigen muziekstroming i.p.v een platenlabel ofwa :) die ghost-fans toch ;)
anywayz leuk initiatief, maar trance is precies toch wat ondervertegenwoordigd ten voordele van house en hardere genres. |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Real
Jawel! Een groots evenement verdient een grootse topic ! :p |
zo is dat :toothless
blij om er weer bij te zijn, twas vorige keer ook al super, dusjah wrom ni opnieuw eh :)
btw, expect some progtrance @ 11h zaterdag
enjoy! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kheb uw mix van de mixcontest gedownd, maar die is maar 34 minuten lang, kan dat? :conf: |
Nee klopt niet. Die is +- 70 minuten lang. Probeer anders eens opnieuw te downloaden ofzo. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Yeah, ondertussen is het al in orde ;)
Sterke mix trouwens, halve finale was meer dan verdiend! :) |
|
|
|
|