|
חשוב מאוד כולם להכנס
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
יכול להיות שזה לא כל כך חשוב אבל.....
מחר לפנות בוקר אני טס לבלגיה והולנד
אז אני לא יהיה פה בערך שבוע תשדלו לרשום
כמה שפחות כדיי שאני לא יפסיד הרבה דברים
והבאסה זה ששברתי את האף אז כואב לי.... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
יכול להיות שזה לא כל כך חשוב אבל.....
מחר לפנות בוקר אני טס לבלגיה והולנד
אז אני לא יהיה פה בערך שבוע תשדלו לרשום
כמה שפחות כדיי שאני לא יפסיד הרבה דברים
והבאסה זה ששברתי את האף אז כואב לי.... |
אחי.. תעשה כיף חיים!!!.. שאתה בהולנד לך תקנה לעצמך קצת
Techniqs
וגם תקנה לי עם בא לך
:) |
|
|
| Hell_Copter |
תהנה שם אחי!!!
ותביא אותה במסיבות שם... רק שההורים לא יגלו
ומצטער לשמוע על האף שלך... תרגיש טוב |
|
|
| Izzy |
| go and have a blast for us all... bring back some pictures if you can! |
|
|
| MoSH_MaN |
יוווווווווווווו כולם נוסעים לחו"ל ואני לא :)
יש לי מלא שיעורים לעשות בחופש......
ולהתכונן לבמחן ענק
ולקרוא סםר 200 עמודים......
:( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יוווווווווווווו כולם נוסעים לחו"ל ואני לא :)
יש לי מלא שיעורים לעשות בחופש......
ולהתכונן לבמחן ענק
ולקרוא סםר 200 עמודים......
:( |
זה בסדר אחי...
אני נשאר פה איתך
עם כל העבודות המזדיינות אבל בלי ספר
(לא מחשיבים בוק רפורט באנגלית בגלל שבאחרון המצאתי לה גם את השם של הספר גם את השם של המחבר וגם את הסיפור עצמו) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה בסדר אחי...
אני נשאר פה איתך
עם כל העבודות המזדיינות אבל בלי ספר
(לא מחשיבים בוק רפורט באנגלית בגלל שבאחרון המצאתי לה גם את השם של הספר גם את השם של המחבר וגם את הסיפור עצמו) |
חחחחחחחחחחחח
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחחחחחחח
:) |
שמע אחי...
אני מאוד כשרוני בדברים האלה
אם מישהו רוצה עזרה בדברים כאלה הוא יכול לפנות אליי
אני יכול לזיין שכל די טוב@!!! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמע אחי...
אני מאוד כשרוני בדברים האלה
אם מישהו רוצה עזרה בדברים כאלה הוא יכול לפנות אליי
אני יכול לזיין שכל די טוב@!!! |
שמע... תמיד יש איזה עבודה בספרות פה ושם..
אני ישמח לקבל עזרה!
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
ואללה אחי תהנה!!!
אין כמו הולנד...
:D :D :D
יום אחד גם אני יהיה שם...
באמת בעסה על הקטע של האף...
מוש, סיפור נחמד ומעורר השראה...
הייתי צריך לקרוא את אבא גוריו לספרות, קראתי את ה40 העמודים הראשונים והורדתי 2 עבודות מהאינטרנט ובמבחן היא רשמה לי יפה מאוד ,רואים שקראת את הספר לעומק והבנת אותו היטב!!!
תוריד תקצירים!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| מאיפה אני כבר לא זוכר את האתרים |
|
|
| Dj-2TaLL |
ואללה אחי תהנה!!!
אין כמו הולנד...
:D :D :D
יום אחד גם אני יהיה שם...
באמת בעסה על הקטע של האף...
מוש, סיפור נחמד ומעורר השראה...
הייתי צריך לקרוא את אבא גוריו לספרות, קראתי את ה40 העמודים הראשונים והורדתי 2 עבודות מהאינטרנט ובמבחן היא רשמה לי יפה מאוד ,רואים שקראת את הספר לעומק והבנת אותו היטב!!!
תוריד תקצירים!!! |
|
|
|
|