return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
De ovide thread
View this Thread in Original format
kutvolkots


"Kijk uit malloot, een kokosnoot."

Ahh zoete jeugdherrineringen.

Stomme naam eigenlijk, *oo-vie-de*.
jp
Is dat Donald Duck high van de LSD? :conf:
Little Theseus
Geef mij maar teddy rukspin





of de thundercats!!

dj_spare
hoe heten die andere knarren ook alweer?

- Pi (Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)
- Zozo

... die rooie met die bezem ownt altijd :D

ook die TV's die naar beneden kwamen jakkeren :D
Hitman
quote:
Originally posted by jp
Is dat Donald Duck high van de LSD? :conf:


Cultuurbarbaar!

He-man was ook top!:o
kutvolkots
Wreed, een protos in z'n avatar.

Ahh de zoete herinneringen aan een swarm zerlingjes die binnen kwam vallen, altijd photon canons vooraan geplaats waar ze of omheen moesten of stuk moesten maken in het laatste geval gewoon psionic strom met mijn high templars er op, gebouwen ombeschadigd, zerlings kapot, meteen counteren.

Maar goed weer over Ovide want jullie willen mij niet geil meemaken, niet geil ook niet trouwens.

Dat is geen Donald Duck, dat is Ovide, een van mijn kindernet jeugdhelden samen met Asraël.
kutvolkots
Ik heb nu ongeveer 1 uur lang non stop ovide gehoord. Even wat anders.
BaRTeZ
http://members.chello.nl/w.groot.kor/

:o
kutvolkots
WreedŽ.


EDIT: die site is vet op de layout na en het had wel een forum mogen hebben, ik heb wel wat in het gastenboek gezalverd.
Original
quote:
Originally posted by kutvolkots


"Kijk uit malloot, een kokosnoot."

Ahh zoete jeugdherrineringen.

Stomme naam eigenlijk, *oo-vie-de*.

Is de chill-out thread niet goed genoeg meer voor je ofzo?

kutvolkots
Niets dan het beste is goed genoeg voor mij he.

Maar denk je dat ze daar een topic over een Nederlands cartoon figuur waarderen dan?

Denk je?
BaRTeZ
quote:
Originally posted by kutvolkots
Niets dan het beste is goed genoeg voor mij he.

Maar denk je dat ze daar een topic over een Nederlands cartoon figuur waarderen dan?

Denk je?


Ovide komt oorspronkelijk uit Canada :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement