return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
lol חובה לראות
View this Thread in Original format
YoraY
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ניומארק האלה גזוריםםםם


http://www.numark.com/

קלטו תמכשיר של האיפודים
HyPeRSoNiC
או-קיי........ :rolleyes:
coby
שמעתי עלזה..

זה נראה מגניב אבל יש לזה פיץ'? כי אחרת אי אפשר לעשות הרבה עם זה
KrazyDJs
דוגרי רעיון ענק :)
נראה מגניב...
m0sh
פשוט נראה ענק!

יש ג'וג אבל גם אני לא רואה פיץ'...חבל שאין תמיכה גם באייריבר שלי! סעמק מה הם הפכו להיות מיקרוסופט?!

ניומארק חברה איכותית אין מה לעשות
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by coby
שמעתי עלזה..

זה נראה מגניב אבל יש לזה פיץ'? כי אחרת אי אפשר לעשות הרבה עם זה


לא..
כרגע זה עדיין צעצוע
אבל יש שמועות על פלאג לפוד שישנה פיץ' ואז נשאר רק הקיו והמכשיר פנאן.
m0sh
קיו יש...
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by m0sh
קיו יש...



יש קיו?
מספיק מדויק?
m0sh
טוב ראיתי מגדול וזה לא נראה כמו קיו

http://www.decks.co.uk/products/mp3players/numark/idj
Shahar
כל המכשירים האלה לא שווים אם אין אותם במועדון
זה למה אנלא קונה
CDJ 555
מה יוצא אם צורבים מלא דיסקים עם אמפי3 כדי לנגן בבית ואחר כך הולכים לנגן במועדון או על ציוד של מישו אחר ואז צריך להעביר הכל לאודיו

Glenn-Holmes
גבירותיי ורבותיי הטרד הזה הוא טרד שנפתח על ההמצאה שראויה לתואר "ההמצאה המוגחכת ביותךר לשנת 2005" קשה להתעלם מהרעיון הכל כך מטופש והגאדג'טי משהו
ניומארק הופכת לקריקטורה של עצמה אם היא מרשה לעצמה לשאת את שמה מעל המכשיר המגוחך הזה

אתם מתארים לעצמכם את הבדיחה הזו מככבת על עמדות של מועדונים ברחבי העולם? די ג'יים גדולים שמשתמשים בצעצוע הזה בזמן אמת?

אני מאוד מקווה שאף חברה אחרת לא תתבזה ללכת בעקבותיה עם הרעיון האווילי הזה
YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
גבירותיי ורבותיי הטרד הזה הוא טרד שנפתח על ההמצאה שראויה לתואר "ההמצאה המוגחכת ביותךר לשנת 2005" קשה להתעלם מהרעיון הכל כך מטופש והגאדג'טי משהו
ניומארק הופכת לקריקטורה של עצמה אם היא מרשה לעצמה לשאת את שמה מעל המכשיר המגוחך הזה

אתם מתארים לעצמכם את הבדיחה הזו מככבת על עמדות של מועדונים ברחבי העולם? די ג'יים גדולים שמשתמשים בצעצוע הזה בזמן אמת?

אני מאוד מקווה שאף חברה אחרת לא תתבזה ללכת בעקבותיה עם הרעיון האווילי הזה



נכון זה צעצוע
נכון זה בדיחה וזה מבזה
אבל ניומארק שמה עליך ועל כל העולם ככככככ-כככככככ-ההההה ז' בגלל שהאיי פוד זה מכשיר שעשה סערה ענקית בעולם
ואנשים שמרשים לעצמם פשוט יבואו ויקנו תבדיחה הזאת בגלל שזה כל כך מיוחד ומושך צומת לב....



מסכים עם כל מילה שאמרת אבל תסכל על זה מנקודת המבט של ניומארק - תחושב שהם לא מודעים למעפניות של הדבר הזה? אחרי כל מה שהם עשו?
זה פשוט הולך להיות להם ריווחי.......

לא ככה? - זה מה אני חושב..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement