return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Ben ik de enigste?
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
Vandaag kon ik vanaf mun werk dus niet op het forum komen. Wel op de site, maar alles wat met het forum te maken had kwam dus niet op mijn scherm.....
.. de vraag is dus: heeft iedereen dat gehad of moet ik es gaan babbelen met de ICT dienst en vragen waarom de toegang geweigerd is (want dat zal het dan wel wezen)

zeg alsjeblieft dat iedereen dit probleem heeft gehad:confused: :confused:

greetz kolkiewolkie
Little Theseus
Je bent niet de enige, de server was gewoon down, stond er ook bij volgens mij. Tis weer over iig, en ik heb ook de indruk dat het forum sneller is, of is dat slechts een illusie?
AFTERNATIVE
ik had et ook....zon witte pagina met acces denied enz
aphex
Nee je bent niet de enige
het ligt gewoon aan deze lieve server waar het forum op draait, ik heb het heel vaak rond 8 uur of smiddags rond 4.. ik denk dat de processor van deze server het forum geweld niet aan kan oid

:sadgreen:
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Little Theseus
Tis weer over iig, en ik heb ook de indruk dat het forum sneller is, of is dat slechts een illusie?


Forum sneller?? :confused: Volgens mij is dat idd een illusie

Je was idd niet de ENIGE ( :D )Kolkie, hehe
-=WVG=-
De ENIGSTE ben je idd nooit geweest...

Das net zoiets als "Het kost duur"....toch? :rolleyes:

Ok niet precies hetzelfde maar zoiets dan...categorie: BASIS-SCHOOL-FOUTEN :p
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by -=WVG=-
De ENIGSTE ben je idd nooit geweest...

Das net zoiets als "Het kost duur"....toch? :rolleyes:

Ok niet precies hetzelfde maar zoiets dan...categorie: BASIS-SCHOOL-FOUTEN :p


GUTTE GUTTE GUT

Is dur ook weer es een scherp

maar face it: who gives a about it

PWEH, blij:) dat ik niet de enige ben die hier last van heb gehad, maar hijs idd wel zo ongeveer de hele dag plat geweest

greetz kolkiewolkie
Flipper01
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

PWEH, blij:) dat ik niet de enige ben die hier last van heb gehad, maar hijs idd wel zo ongeveer de hele dag plat geweest


Daarom ga ik altijd 's avonds :P

Ik kan alleen maar 's avonds.. :( En dan heb je juist weer vaak dat je er niet in kan komen omdat de server bezet is... Tja het is kiezen of delen...
Dj Alpha
rampen is dat...

denk je ff heerlijk te gaan forummen..... NOT :whip:
Ruben_Dubbink
zonder TA-forum is mijn dag niet compleet :p

raoel
Die server is gewoon veel te traag
Valt regelmatig uit, maar dit was wel het top punt.
Ze zullen wel de redenen hebben, maar het is vrij irri

Ik post hier dan wel nie meer zoveel, maar had toch het gevoel dat ik iets miste
!_PeTrUs_!
...ja, je bent de enigste
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement