|
מדי פעם....
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
שמעתי את הטראק...
קצב טוב...
:):):):)
פסיכודלי זה לא ממש אני...
:D :D :D |
|
|
| eXeTik |
| כן... גם אני לא ממש בקטע של פסיכודאלי, אבל הקודמים שלך היו ממש נחמדים :) |
|
|
| Gil Shwarts |
אתם לא תאמינו אבל אתמול בלילה גלשתי לי להנאתי
ופתאום הופיע לי מספר חדש באיי סי קיו שאומר כך:
"אחי אני חייב לומר לך שיש לך כישרון!"
ותוך כדי שאני בא לענות לו, הופיע לי השם...
למרבה הפתעתי, זה היה ארז אייזן מאינפקטד משרום!!!!
כן אני יודע מה אתם חושבים... זה לא הוא זה מתחזה, ובכן גם אני חשבתי כך ולכן החלטתי לנסות ולהפיל אותו אבל בסוף אני הוא זה שיצא אידיוט כי זה באמת היה הוא והוא ענה על כל שאלה ששאלתי בול!!
איזה גנוב אני :) |
|
|
| MoSH_MaN |
ואללה
שלח אותו :D |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אתם לא תאמינו אבל אתמול בלילה גלשתי לי להנאתי
ופתאום הופיע לי מספר חדש באיי סי קיו שאומר כך:
"אחי אני חייב לומר לך שיש לך כישרון!"
ותוך כדי שאני בא לענות לו, הופיע לי השם...
למרבה הפתעתי, זה היה ארז אייזן מאינפקטד משרום!!!!
כן אני יודע מה אתם חושבים... זה לא הוא זה מתחזה, ובכן גם אני חשבתי כך ולכן החלטתי לנסות ולהפיל אותו אבל בסוף אני הוא זה שיצא אידיוט כי זה באמת היה הוא והוא ענה על כל שאלה ששאלתי בול!!
איזה גנוב אני :) |
פשש.... מגניב!
זה אומר שהוא גולש כאן בפורום או שהוא מצא את הטראק דרך
ambrosia |
|
|
| eXeTik |
| אמברוזיה...?! :conf: |
|
|
| DJ-Energy |
זה כמו
mp3.com
רק בעברית
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by jin_kazama
??? |
כן שלום,בוקר טוב...
? |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אתם לא תאמינו אבל אתמול בלילה גלשתי לי להנאתי
ופתאום הופיע לי מספר חדש באיי סי קיו שאומר כך:
"אחי אני חייב לומר לך שיש לך כישרון!"
ותוך כדי שאני בא לענות לו, הופיע לי השם...
למרבה הפתעתי, זה היה ארז אייזן מאינפקטד משרום!!!!
כן אני יודע מה אתם חושבים... זה לא הוא זה מתחזה, ובכן גם אני חשבתי כך ולכן החלטתי לנסות ולהפיל אותו אבל בסוף אני הוא זה שיצא אידיוט כי זה באמת היה הוא והוא ענה על כל שאלה ששאלתי בול!!
איזה גנוב אני :) |
ואללה אחי... מגניב לאללה!
תגיד לו שיבוא לפה לאתר.. שירשם ויעשה פה קצת בלאגן |
|
|
|
|