return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מדי פעם....
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
נכנסת לי שריטה עצבנית במוח ויוצא טראק פסיכודאלי מעולם אחר...
לפני חודש זה קרה והיום אני מציג בפניכם את התוצאה!!


http://www.tranceaddict.com/forum/s...&threadid=28193
Dj-2TaLL
שמעתי את הטראק...
קצב טוב...
:):):):)
פסיכודלי זה לא ממש אני...
:D :D :D
eXeTik
כן... גם אני לא ממש בקטע של פסיכודאלי, אבל הקודמים שלך היו ממש נחמדים :)
Gil Shwarts
אתם לא תאמינו אבל אתמול בלילה גלשתי לי להנאתי
ופתאום הופיע לי מספר חדש באיי סי קיו שאומר כך:

"אחי אני חייב לומר לך שיש לך כישרון!"
ותוך כדי שאני בא לענות לו, הופיע לי השם...

למרבה הפתעתי, זה היה ארז אייזן מאינפקטד משרום!!!!
כן אני יודע מה אתם חושבים... זה לא הוא זה מתחזה, ובכן גם אני חשבתי כך ולכן החלטתי לנסות ולהפיל אותו אבל בסוף אני הוא זה שיצא אידיוט כי זה באמת היה הוא והוא ענה על כל שאלה ששאלתי בול!!

איזה גנוב אני :)
MoSH_MaN
ואללה

שלח אותו :D
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אתם לא תאמינו אבל אתמול בלילה גלשתי לי להנאתי
ופתאום הופיע לי מספר חדש באיי סי קיו שאומר כך:

"אחי אני חייב לומר לך שיש לך כישרון!"
ותוך כדי שאני בא לענות לו, הופיע לי השם...

למרבה הפתעתי, זה היה ארז אייזן מאינפקטד משרום!!!!
כן אני יודע מה אתם חושבים... זה לא הוא זה מתחזה, ובכן גם אני חשבתי כך ולכן החלטתי לנסות ולהפיל אותו אבל בסוף אני הוא זה שיצא אידיוט כי זה באמת היה הוא והוא ענה על כל שאלה ששאלתי בול!!

איזה גנוב אני :)

פשש.... מגניב!
זה אומר שהוא גולש כאן בפורום או שהוא מצא את הטראק דרך
ambrosia
Gil Shwarts
אמברוזיה...
eXeTik
אמברוזיה...?! :conf:
Agent-Fire
quote:
Originally posted by eXeTik
אמברוזיה...?! :conf:

http://www.ambrosia.org.il
משכנם של מוזיקאים
DJ-Energy
זה כמו
mp3.com
רק בעברית
:)

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by jin_kazama
???


כן שלום,בוקר טוב...

?
dj alonzo
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אתם לא תאמינו אבל אתמול בלילה גלשתי לי להנאתי
ופתאום הופיע לי מספר חדש באיי סי קיו שאומר כך:

"אחי אני חייב לומר לך שיש לך כישרון!"
ותוך כדי שאני בא לענות לו, הופיע לי השם...

למרבה הפתעתי, זה היה ארז אייזן מאינפקטד משרום!!!!
כן אני יודע מה אתם חושבים... זה לא הוא זה מתחזה, ובכן גם אני חשבתי כך ולכן החלטתי לנסות ולהפיל אותו אבל בסוף אני הוא זה שיצא אידיוט כי זה באמת היה הוא והוא ענה על כל שאלה ששאלתי בול!!

איזה גנוב אני :)


ואללה אחי... מגניב לאללה!
תגיד לו שיבוא לפה לאתר.. שירשם ויעשה פה קצת בלאגן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement