return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מזל טוב מיכאל!!!
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
טוב מכיוון שאףחד לא פתח עדיין ט'רד ממולדת החלטתי לקחת תעסק לידיים
אז מזל טוב אח שלי!!
עד 120 שנה
תבלה!!
Flotser
:p

תודה רבה רומן!!!!

אני כבר בן 20 אמאל'ה :wtf:
KrazyDJs
למיכי היקר :

מיכאל שלנו, גדל בעוד שנה
והאווטאר שלו, הוא משו בן זונה
מה עוד נותר לאחל
יום הולדת שמח, למיכאל!!!


:p


מזל טוב אחשלי...


EDIT

יש היום יום הולדת גם לאחד מהכלבים שלי...
מזל טוב לאוגי!!!! :D
Flotser
quote:
Originally posted by KrazyDJs
למיכי היקר :

מיכאל שלנו, גדל בעוד שנה
והאווטאר שלו, הוא משו בן זונה
מה עוד נותר לאחל
יום הולדת שמח, למיכאל!!!


:p


מזל טוב אחשלי...


EDIT

יש היום יום הולדת גם לאחד מהכלבים שלי...
מזל טוב לאוגי!!!! :D


וואי אחי תודה , ותודה על השיר!!
:p

מזל טוב אוגי!!!
ADiSH
מזל טוב:p
DjChook
מזל"ט ;)
coby
מזל טוב חבר

איך מתקדמים הלימודים ?
Flotser
שוב תודה רבה לכולם
:p :p :p :p :p

quote:
Originally posted by coby
איך מתקדמים הלימודים ?


ואלה קשה אבל מתקדמים לאט לאט (אפילו בקיץ עכשיו :\)
והסימסטר היה אפילו די מוצלח כי ממש חרשתי
נשארה לי עוד שנה בערך!
:wtf:
Glenn-Holmes
מזל טוב מיכאל הגעת לגיל 20!
לצערי לא יהיו עוד מפגשים אקראיים שממילא לא היו רבים באוניברסיטה מאחר ואני מתפטר בסוף אוגוסט מהעבודה... מרגיש שחייב שינוי סוף סוף
אז שיהיה בהצלחה עם הלימודים
לאן פני מועדות אין לי מושג...מקווה שלמקום טוב יותר
Hell_Copter
אמנם טיפה באיחור...
אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא... :)


המון המון מזל טוב לאיש האגדה והצפרדע :disbelief
שאני חושב על זה שנים כבר לא ראיתי אותך... תן איזה קפיצה פה לאיזור שנראה את הפרצוף שלך
בכל אופן... המון המון מזל טוב אחי!!!

Flotser
תודה רבה לך איש המסוק והאגדה :)

תאמת אני נמצא מדי פעם ברעננה בזמן האחרון אצל ידידה מהלימודים

יהיה סבבה לפגוש אותך
אבל חייב להודות זה לא יצא בקרוב ככה כי אני לחוץ תחת עם הלימודים ועוד מעט יש לי גם אבט"ש

שוב תודה

:p
m0sh
מזל טוב מיכאל!!
סעמק אני מתחיל עוד חודשיים וחצי מדעי המחשב אין לי כוח לקרוע את התחת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement