return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
oj oj längesen =) men här har ni kärlek
View this Thread in Original format
Kamelen
längelängesen jag skrev nått på TA..men jag tog tag i lite trådar o slängde ihop en mix..

http://pluto.bananer.net/~kml/kml-s...oegsta_grad.mp3

blandad musik.. från då(2).. nu(2)..och framtiden(4)

kram o hej
lacksesepsotygh
har bara skummat igenom den som snabbast.. sitter på lan och bf2:ar.. du kan inte lägga upp tracklist? vill gärna veta vilken låt som börjar kring 15:50.
Cloudburst
Drar ner den nu i 800 knyck.
Cloudburst
Vill ha tracklist. :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by Cloudburst
Drar ner den nu i 800 knyck.


här går det bara i 600 =/ jobbigt :p
Kamelen
Kaveh Azizi - ID (CDR)
Kaveh Azizi - ID (CDR)
Beckers - Fake (Original Mix) (Polaroid Recordings)
Sertac Kaya - Elusive (Original Mix) (CDR)
Christopher Lobsinger - A Summer Dream (CDR)
Serta Kaya - Ultima (Hakan Unsal Mix) (CDR, 1Shot)
Leama - Melodica (Original Mix) (Baroque Records)
Ozric Tentacles - Ta Khut (Original Mix) (Pancromatic)


ok =) här kommer tracklist

2 första låtarna är av (enligt mig) sveriges bästa producent ..han klarar av allt från melodisk trance, goa, dnb till breaks.. (och arabisk pop) =) ja allt.. den ultimata producenten..dock inte fått sitt stora genombrott än som resulterar i vilda fester på spybar o sånt.. men det kommer ..när dessa blir släpta vet ingen =) men det kommer!!

3e är en lite udda låt från tidigare iår =) inte så många som hört..men en trevlig produkt..

4e är från ytterligare en "vän" .. bland turkiets bättre producenter (enligt mig) .. och denna låt kommer om några månader på en dubbeltolva.. med 3 mixar

som 5e låt har jag valt en ganska mjuk och svävande låt.. inte heller fååt officiellt släpp..men borde komma till höst/vinter..

6e..Hakan unsals mix på ultima finns bara på cdr än sålänge .. men
så fort det finns nått att fylla ut flippen så kan vi vänta oss ett fint släpp =) (kolla originalet och andrew k mixen.. släppt på 1shot.. MYCKET bra!!)

sen har vi Leama - melodica =) så vacker.. var 3e låten jag hörde från honom för några år sedan och sen dess vart kär.. klockren!

avslutningen valde jag ta khut för det är en perfekt avslutning.. mixningen kanske inte va den bästa =) men kvaliten på låten jämnar ut det =) (=

sådär..hoppas ni gillar mixen.. kram o hej
Cloudburst
quote:
Originally posted by Kamelen
1. Kaveh Azizi - ID (CDR)

ok =) här kommer tracklist

2 första låtarna är av (enligt mig) sveriges bästa producent ..han klarar av allt från melodisk trance, goa, dnb till breaks.. (och arabisk pop) =) ja allt.. den ultimata producenten..dock inte fått sitt stora genombrott än som resulterar i vilda fester på spybar o sånt.. men det kommer ..när dessa blir släpta vet ingen =) men det kommer!!


Fan, jag visste det var gamle Kaveh som var i farten. Måste ha hört nått clip nån gång på TNU eller TA... Min favorit i mixen.
Laszlo
WTF! Jag drog hem detta set i FEM MBPS...MB som i megabyte...och jag sitter på en 10mbitslina...fiiifan :D nu ska jag lyssna
Kamelen
lacksesepsotygh

det är sertac kaya - elusive

lazlo

=) hehe ska man ha saker på nätet så ska man ha det på superlina =)(=


kom med feedback sen.. så man vet till nästa gång =) vad var dåligt..etc.. låtvalet sög? mixningen dög? är jag bög? osv.. nu fick ni lite rhymes oxo

kram!
Kaveh
quote:
Originally posted by Cloudburst
Fan, jag visste det var gamle Kaveh som var i farten. Måste ha hört nått clip nån gång på TNU eller TA... Min favorit i mixen.


skoj att höra! :D


tokgrymt låtval annars kamelen! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement