|
בטח שאלו את זה כבר אבל בכל זאת...
|
View this Thread in Original format
| fishfish |
שלום לכולם,
הורדתי מהאינטרנט את הדיסק השני של
reason (520 mb)
זה קובץ
exe
אבל לא קורה איתו כלום, מה לעשות עם הקובץ או שזה לא כל הקובץ וצריך להוריד מחדש?
תודה רבה,
שי. |
|
|
| s0undw4v3 |
אם זה קובץ אחד של 520 מגה אז זה בטח הקובץ סמפלים
אבל - הוא לא אמור להיות
EXE
השם שלו אמור להיות
Factory Sound Bank.rfl
והתוכנה עצמה אמורה להיות 20 מגה... |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
אם זה קובץ אחד של 520 מגה אז זה בטח הקובץ סמפלים
אבל - הוא לא אמור להיות
EXE
השם שלו אמור להיות
Factory Sound Bank.rfl
והתוכנה עצמה אמורה להיות 20 מגה... |
צריך אחרי זה לצרוב אותו או סתם לשים בתקייה של התוכנה? |
|
|
| fishfish |
תודה רבה לכול מי שטרח לענות על שאלתי,
חג חנוכה שמח לכולכם
שי |
|
|
|
|