return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בטח שאלו את זה כבר אבל בכל זאת...
View this Thread in Original format
fishfish
שלום לכולם,
הורדתי מהאינטרנט את הדיסק השני של
reason (520 mb)
זה קובץ
exe
אבל לא קורה איתו כלום, מה לעשות עם הקובץ או שזה לא כל הקובץ וצריך להוריד מחדש?
תודה רבה,
שי.
s0undw4v3
אם זה קובץ אחד של 520 מגה אז זה בטח הקובץ סמפלים
אבל - הוא לא אמור להיות
EXE

השם שלו אמור להיות

Factory Sound Bank.rfl

והתוכנה עצמה אמורה להיות 20 מגה...
Agent-Fire
quote:
Originally posted by s0undw4v3
אם זה קובץ אחד של 520 מגה אז זה בטח הקובץ סמפלים
אבל - הוא לא אמור להיות
EXE

השם שלו אמור להיות

Factory Sound Bank.rfl

והתוכנה עצמה אמורה להיות 20 מגה...

צריך אחרי זה לצרוב אותו או סתם לשים בתקייה של התוכנה?
MoSH_MaN
Burn
fishfish
תודה רבה לכול מי שטרח לענות על שאלתי,
חג חנוכה שמח לכולכם
שי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement