return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Live sets Qlimax
View this Thread in Original format
Marco Harleman
weet iemand toevallig of er al livesets zijn te downloaden van Qlimax uit de HMH??? Volgens mij is dat namelijk op ID&T radio uitgezonden, en ik was eigenlijk wel benieuwd, ben er niet geweest, maar moet wel super phat geweest zijn
mido
quote:
Originally posted by Marco Harleman
weet iemand toevallig of er al livesets zijn te downloaden van Qlimax uit de HMH??? Volgens mij is dat namelijk op ID&T radio uitgezonden, en ik was eigenlijk wel benieuwd, ben er niet geweest, maar moet wel super phat geweest zijn



Het was echt super phat!!! Dat is een ding wat ik je wel kan vertellen!

En er schijnen al sets in omloop te wezen in ieder geval die van PAVO. Ik heb zelfs een FTP waar hij op zou staan maar daar heb ik hem nog niet kunnen vinden! :(:(:(:(:(

Maar ik zoek verder en zodra ik hem heb dan post ik hem! :D:D:D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by mido



Het was echt super phat!!! Dat is een ding wat ik je wel kan vertellen!

En er schijnen al sets in omloop te wezen in ieder geval die van PAVO. Ik heb zelfs een FTP waar hij op zou staan maar daar heb ik hem nog niet kunnen vinden! :(:(:(:(:(

Maar ik zoek verder en zodra ik hem heb dan post ik hem! :D:D:D


Correctie Mido, het album van Qlimax is uit. De rest nog nie.:p

Qlimax_-_Mixed_By_Pavo-2001-TWCMP3

GReeTZ
Dj Alpha
Het was idd ZWAAAAAAAAAAAR PHATTTTT..
Lekker gestampt met Mido en Remy D en andere mensen.. Was gewoon VET gezellig! Gruwelijk lopen stampen op Dana, Pavo en all die andere goeie dj's die er waren :)
Volgende Qlimax ben ik er ZEKER weer :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Dj Alpha

Volgende Qlimax ben ik er ZEKER weer :D



mmmmmm, das in Thialf. Dus nie al te prettig!!!
Remy D
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Het was idd ZWAAAAAAAAAAAR PHATTTTT..
Lekker gestampt met Mido en Remy D en andere mensen.. Was gewoon VET gezellig! Gruwelijk lopen stampen op Dana, Pavo en all die andere goeie dj's die er waren :)
Volgende Qlimax ben ik er ZEKER weer :D


Ja het was echt MEGA, echt kewl dat we elkaar nog tegen waren gekomen :D, had het al bijna niet meer verwacht.
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Remy D


Ja het was echt MEGA, echt kewl dat we elkaar nog tegen waren gekomen :D, had het al bijna niet meer verwacht.


ik ook niet, had ook al n keer mis gegokt, liep zo'n kerel die leek wel n beetje op Mido...
Boeie dat t in thialf is, t gaat om de muziek en die was zaterdag egt superrrrr...
volgende keer zorgen we ervoor dat we langer samen kunnen stampen of niet ouwe? :D
raoel
Is er niks van op de radio uitgezonden???
De set van Technoboy schijnt ook zwaar te r(A)oelen !!!!
Akira
QLIMAX was zekers VET!!!alleen dat gekloot van die overvolle gaderobes stelletje nichten...

Werd weer lekker volle bak gestampt... hehehe :D:D:D verder nog met remy lopen chillen en het was zeker een geslaagd feestje!
NiTro
quote:
Originally posted by mido



Het was echt super phat!!! Dat is een ding wat ik je wel kan vertellen!

En er schijnen al sets in omloop te wezen in ieder geval die van PAVO. Ik heb zelfs een FTP waar hij op zou staan maar daar heb ik hem nog niet kunnen vinden! :(:(:(:(:(

Maar ik zoek verder en zodra ik hem heb dan post ik hem! :D:D:D


Kijk dat zijn de betere beloftes... :D :D :D

Marco Harleman
[QUOTE]Originally posted by !_PeTrUs_!
[B]

Correctie Mido, het album van Qlimax is uit. De rest nog niet

Qlimax_-_Mixed_By_Pavo-2001-TWCMP3

GReeTZ


Deze cd heb ik deze week al gedownload. Zeer fraai uiteraard, maar ik zoek eigenlijk natuurlijk de echte live sets. Was benieuwd of die al ergens te krijgen zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement