return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Saturday Experience - Slagthuset Malmö
View this Thread in Original format
chjo
Repost??

Saxat Ace Event newsletter

Första delen av tre i en serie på Slagthuset i höst. I vårt senaste utskick bad vi er maila in era önskemål på djs ni ville se i Malmö. Killen som fick överdrivet flest röster på den lite hårdare sidan, Scot Project, blir också först ut på Saturday Experience tillsammans med Choose och Andreas H. Klara artister för Saturday Experience i höst och vinter är Son Kite (live), John 00 Fleming och ja, NU-NRG (live)
Det lönar sig att önska. Har du fortfarande inte mailat in dina önskemål, gör det så snabbt som möjligt.

Saturday Experience kommer att hållas i Södra Hallen och Saluhallsgången på Slagthuset. Lokalerna passar alldeles utmärkt med den höga takhöjden men kan bara ta in 900 personer. Intresset för den här typen av event har vuxit rejält i Malmö det sista året så skaffa dig en biljett i tid. När och var biljetter släpps kommer i nästa utskick. Räkna med tre svettiga nätter på Slagthuset!


Lite övrig information

First experience lineup
SCOT PROJECT (DE)
DJ CHOOSE (DK)
ANDREAS H (SE)

Ålder 20år, 18 med förköpt biljett.
Tid 23:00-05:00
Datum 3 September
Entré 220:- 180:- förköp


Som en varm och skön jacka en kall dag.
NU Nrg ensamma skulle dra mig till Malmö när dom väl dyker upp. Första omgången med Scot och gänget är inte fyskäms heller.
Dj_Irish
Jag är lätt där på samtliga :D
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Jag är lätt där på samtliga :D


Mycket talar för att det blir så för mig också :D
Kanske läge för herr Irish att slänga ihop en förfest? ;)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
Mycket talar för att det blir så för mig också :D
Kanske läge för herr Irish att slänga ihop en förfest? ;)


Ingen dum idé. Hade varit roligt att stå för den en gång. Måste kolla upp så att jag har tiden till det den dagen. Återkommer så snart jag kan med mer info. :)
Gate 42
JAAAAAA! Zenker tillbaks till Sverige!

Kan det bli mycket bättre än Scot Project? Knappast. Finns inte en chans i snorreland att jag missar detta :D
chjo
är det nån som vet de övriga datumen, eller är det top secret ?? :disbelief
Funfrock
ser lovande ut, räkna med mig :)

Hade iofs hellre sett nån annan än scott project, inte för han är nått dåligt val.. världens ös. Men var inte länge sen han spelade i sverige (kryssningen) och han var i köpenhamn straxt efter det.
Cow
total lycka! tack ace event för en fin fin höst att se fram emot. Jag trodde Scot Project hade gått under jorden eller nåt, inte så värst uppdatterad inom den delen av electronica, men fan va härligt med detta schemat ni fixat!

Nu-nrg... jajävlaralltså
Gate 42
quote:
Originally posted by Cow
... Jag trodde Scot Project hade gått under jorden eller nåt...


:eek:
Va!? Killen släpper ju remixer på löpande band just nu, och har rätt nyligen klämmt ur sig ett album. Men visst han kanske är lite "underground" ;)
Cow
Där ser man. Som sagt inte så uppdaterad vad gäller hardtrance men det ska bli skitkul att se honom live =)

Andreas.H


Biljettinforamtion kommer i ett utskick om ett par dagar.
Får du inte våra utskick men vill ha dom, skicka ett mail till info(at)aceevent.se med 'Medlem' som rubrik så sätter vi upp dig och tilldelar dig ett medlemsnummer.


/Andreas
anuga
Gimme!Gimme!Gimme!

Om det inte blir någon förfest, kanske jag kan slänga ihop en, får bara kicka ut brossan från hans nya lägenhet ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement