|
[10-09-2005] Heroes of Techno - P60, Amstelveen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| Ik ben er toch niet bij morgen, wilde wel gaan. Maar word zometeen verwacht bij de kaakchirurg en heb geen zin om daar rond te lopen met pijn in mijn bek... |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik ben er toch niet bij morgen, wilde wel gaan. Maar word zometeen verwacht bij de kaakchirurg en heb geen zin om daar rond te lopen met pijn in mijn bek... |
Neem je een asperientje!? |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Original
Neem je een asperientje!? |
Nee van dat poeder... |
|
|
| Roger |
| ik ben er wel bij morgen:) |
|
|
| Phortje |
Zo, dat was een topavond! De P60 is een leuke club en de drie heren deden een geweldige set. Ook hun jamsessie van 3 tot 5 was erg goed te pruimen. Toch vind ik dat Secret Cinema gewoon met kop en schouders boven de rest uit steekt, wat een topset was dat.
Helaas wilden vrienden om 4:45 weg, dus het laatste kwartiertje heb ik moeten missen.. Wat heb ik gemist? :p
De TA-populatie was laag, alleen ik, Roger en Esrem (druk aan het werk :p) geloof ik, maar dat mocht de pret niet drukken :) Dit zijn ook voor de niet-technoliefhebber uitstekende avonden om je horizon eens te verbreden, er was dankzij de heer Kowalski ook een breed scala aan melodieuze techno aanwezig. :) |
|
|
| Roger |
:crazy: :crazy: :crazy:
wat een avond weer zeg! en weer zo lam als een tak..
Alexander Kowalski was echt ontzettend lekker bezig en die jamsessie was echt te wreed voor woorden:eyespop: Even mn horizon verbreed om het zo maar te noemen
Einde was ook echt supervet:p je hebt echt iets gemist man!:p
ow en es je kan niet tappen:o :p |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Roger
Einde was ook echt supervet:p je hebt echt iets gemist man!:p
|
Leg uit ;)
Nog een beetje relaxed thuisgekomen met dat busje trouwens? :p |
|
|
| Roger |
nog een paar dikke tunes gehoord en als toegift nog 10 minuten spacen:tongue2
maar lag niet verkeerd in dat busje, genoeg ruimte dus;) beter als 2 uur op de trein wachten iig! Had wel rugpijn naderhand:o
now playing: Alexander Kowalski - you think you know (funk d' void remix):crazy: |
|
|
| Little Theseus |
Terecht ook dat deze draad hoger staat dan de q-base draad (is die er eigenlijk wel?)
Werkt Esrem in de P60 ofzo? |
|
|
| Roger |
zeker terecht!
maar ja esther werkt in de P60. Ze kan alleen niet tappen:p
vond het trouwens raar dat de technoheren hier van dit forum niet aanwezig waren.. ik had begrepen dat het toch wel redelijk uniek was wat er op deze avond gebeurde:) maargoed daar zal ik wel te noob voor zijn om dat te begrijpen:p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Roger
vond het trouwens raar dat de technoheren hier van dit forum niet aanwezig waren.. |
Vond het net effe niet interessant genoeg om er mijn vakantie voor te onderbreken :)
Maar mooi dat het geslaagd was.. Concept stond me ook wel aan (itt de line-up :p) |
|
|
|
|