|
[19/20/21-08-2005] Lowlands 2005, Biddinghuizen
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
M'n verslag van vorig jaar staat hier. Echt super vermaakt toen en ga dit jaar met nagenoeg dezelfde groep weer :)
Zijn er mensen van hier die toevallig ook gaan? Er komen genoeg dj's in ieder geval. O.a. Michael Mayer, Whignomy Bros., Bart Skils, 2 Many DJ's, Joost van Bellen, Roni Size, Heiko Laux en nog vele anderen. Maar ook acts als The Prodigy, Royksopp, The Pixies, LCD Soundsystem, Audio Bullys en Marilyn Manson :D
Voor meer info over line-up en dergelijk kijk op www.lowlands.nl of op http://www.festivalinfo.nl/festival...estival_id=2654 :) |
|
|
| SnuggLe |
Ik hou me aanbevolen voro een leuk verslag:)
Dit jaar ga ik er niet werken, al druk genoeg in de weekenden. Ik wil er nog steeds een keer als bezoeker heen met een leuke groep. Ik dacht overigens dat LTheseus wel gaat weer dit jaar....
Anyway, have fun! |
|
|
| franzelare |
ik zit te wachten of ik GL krijg
anders haal ik misschien nog ff snel een kaartje want ik heb er wel zin in :D |
|
|
| franzelare |
nog een weekje :D
dan is het weer zover! |
|
|
| Djeebie |
| En de weersvooruitzichten zijn perfect :cool: Ik begin er al echt zin in te krijgen! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
En de weersvooruitzichten zijn perfect :cool: Ik begin er al echt zin in te krijgen! |
Hopen dat je meer zon hebt dan buien :p
Ben ook benieuwd naar je jaarlijkse verslagje :D
Nog bij Lubbers geweest? Die had het wel naar zijn zin daar, genoeg gewillige meiden die zich in hun kont willen laten knijpen ;) |
|
|
| Tim81 |
Ik hoorde van een vriend dat het vrijdag megadruk was bij The Prodigy... en hij had nog nooit zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien!
Ik heb eigenlijk niks op tv gezien. Wel aardig weertje in ieder geval. |
|
|
| franzelare |
het weer zat echt mee!
maar 2 keer heel even wat spetters gevoeld en verder niet!
de prodigy vond ik zelf niet zo super, het geluid was niet goed en het was te druk.
micheal mayer draaide echt briljant in de minimal op vrijdag, dat was voor mij de dance topper van het feest!
gister avond ben ik nog een tijd buiten bij de 24 uurs tent blijven hangen, echt geweldig wat je dan nog langs ziet strompelen en wat je zo om je heen om ziet vallen aan mensen :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by franzelare
en wat je zo om je heen om ziet vallen aan mensen :D |
weet je zeker dat jij nog wel recht op liep? :p
Fijn te horen dat het festival niet zoveel last had van het weer! Ben nu natuurlijk wel heel benieuwd naar het mega-uitgebreide-semi-spannende-lage-landen verslag van mr. Djeebie! |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ben nu natuurlijk wel heel benieuwd naar het mega-uitgebreide-semi-spannende-lage-landen verslag van mr. Djeebie! |
En dat gaat er ook komen, maar nu even niet ;) Ben net weer wakker geworden en zal morgen m'n dagboek publiceren.
Maar het was echt vet! Buiten Westen, Michael Mayer en 2 Many DJ's :eyespop: |
|
|
| Djeebie |
| Als voorproefje hier (rechtsklikken, opslaan als) een fijn stukje Smack My Bitch Up van de Prodigy en hier een beetje Firestarter :) |
|
|
|
|