return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
vraagje over weggooicamera's
View this Thread in Original format
Blik
ok, ff een vraagje, kwil graag foto's maken bij Impulz, en dan heb ik een weggooicamera die ik waarschijnlijk wel naar binnen kan smokkelen, maar alleen als die nie gedetecteerd kan worden door de metaaldetector, kan dat met zo'n weggooicamera, anders neem ik hem nie eens mee.
Sandman
poehee... dat zou ik niet weten. misschien moet je eens naar de fabrikant bellen. Dan weet je het misschien.
Henkie_henk
Volgens mij zit er bij de meeste (weggooi)camera's geen metaal spul in iniedergeval niet veel. Dus dat de metaaldetector er van af zou gaan.

Laten we t hopen he :)
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Volgens mij zit er bij de meeste (weggooi)camera's geen metaal spul in iniedergeval niet veel. Dus dat de metaaldetector er van af zou gaan.

Laten we t hopen he :)

Laten we het hopen, ik probeer het gewoon, als het nie lukt lul ik me er wel uit, nu nog een plek vinden om hem te verstoppen.
BooMBooM
dat lukt makkelijk om een foto toestel mee te nemen ik neem er ook bijna altijd 1 mee en je kan hem gewoon in je hand houden bij de deur hij word toch niet afgepakt
cyberia
Handige tip:
eerst fototoestel binnebrengen ,en dan pas weggooien! :D
Henkie_henk
Anders test je t eerst ff bij een lokale discotheek die ook poortjes heeft.

Ook maar ff hopen dat die poortjes bij ImpuLzZzzzz niet beter zijn ofzoiets :)

Maarja je kan t altijd ff testen
Gekhous
met beetje geluk mag je m wel mee naar binnen nemen...

*tip: hou m wel in het plastic of het karton tot je binnen ben!!!!*
dan kunnen er nml geen drugs ofzo in zitten...

mocht je er niet mee binnen komen, niet getreurd, grote kans daze bij de partypics stand nog wel cameraatjes hebbe
jp
Beetje duur om steeds die camera weg te gooien :rolleyes:
franzelare
wel eerst laten ontwikkelen en dan pas de camera weg gooien he!

New Wave
quote:
Originally posted by jp
Beetje duur om steeds die camera weg te gooien :rolleyes:

Ik heb al 6 Nikon D200 cameras weggeflikkerd omdat ik het rolletje er per ongelijk uit had gehaald. Tja, dan zijn ze niet meer te gebruiken. Zonde want ze zijn pokkeduur! maargoed, morgen maar weer ene nieuwe halen.
jp
Gelukkig zijn ze nu eindelijk op voorraad
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement