|
Dave Seaman
|
View this Thread in Original format
| Vitryss |
Ska inte gå på Ministry festen... :( Jobbar och nördar mig, *suck*.
Men men, undrar ändå med lite skräckblandad förtjusning om Dave Seaman är bra? Gör han något eget? Vad för typ av trance spelar han mest? Om det ens är trance? Kanske är garage han kör.... då missar man juh inget iaf, :p |
|
|
| Gaby |
Hans mixar finns med i nån av Global underground skivorna...
Han kör progresive house, tribal, asskönt!!! Jag är verkligen nyfiken på va han kommer att köra imorrn! ingen garage iallafall...det är jag säker på! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har den nån av dom Global Underground när han spelar, har för mig att den hade inslag av hard house och progressive. Var ett tag sen.
Han var ju även här i Stockholm för nåt halv år sen och spelade då i Kulturhusets lokaler. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Vitryss
Kanske är garage han kör.... då missar man juh inget iaf, :p |
Jag blir så trött...här har man gått på små rosa moln hela veckan o så får man höra att han ska lira cepehouse:whip: :whip: :whip: finns det nått värre när man vill höra trance??? *suck*...vinterns händelse e house:( det får inte va sant.. |
|
|
| Gaby |
| Äh så illa är det inte! Han rockar ju fett!!! För att höra trance, alltså ren trance så måste man bort från Sverige men dte här är helt ok...så nära trance man kan komma här hemma! ;) |
|
|
|
|