|
[13-08-05] Intuition FFWD Truck & Afterparty @ Asta, Den Haag
|
View this Thread in Original format
| MdJ |
Tijdens de FFWD Parade dit jaar hebben we (Intuition) samen met de Asta een eigen truck, die natuurlijk in het teken staat van Trance. Wordt een gezellig dagje, dus kom een kijkje nemen als je zin hebt, alle info staat hieronder: :)
Lineup Intuition Truck FFWD:
Leon Bolier Vs. Passiva (Special Guests)
Jonas Steur Vs. Kimito Lopez
Menno de Jong
De truck rijd van ongeveer 12:00 tot 17:00.
Lineup FFWD Official Afterparty - Asta, Den Haag
23:00-00:45 Perry O'Neil
00:45-02:00 Leon Bolier
02:00-03:15 Menno de Jong
03:15-05:00 Mark Norman
Je kunt bij de Intuition & Asta FFWD Truck een flyer ophalen om gratis naar binnen te mogen bij de Afterparty!
Shortinfo:
Naam: FFWD Official Afterparty
Lokatie: Asta Theater, Den Haag
Lineup: Mark Norman, Perry O’Neil, Menno de Jong, Leon Bolier
Datum: 13 Augustus
Tijd: 23:00 – 05:00
Er valt ook nog wat te winnen (quote uit press release):
"Intuition en Asta hebben naast de mogelijkheid om gratis naar de Afterparty in de Asta te gaan ook nog eens een extra wedstrijd aangekondigd. 1 iemand kan samen met een vriend of vriendin meerijden op hun truck, 2 gratis kaarten krijgen voor het eindfeest, en 2 gastenlijst plekken scoren voor de Asta die avond, een hele dag VIP zijn dus! Het enige wat je hoeft te doen is naar [email protected] te mailen, en te vertellen waarom jij de grootste trance liefhebber bent! Vergeet niet je naam, email en telefoonnummer erbij te zetten."
Hope to see you there! We gaan proberen er iets moois van te maken. :D |
|
|
| basd |
| Gelukkig was er nog geen thread over dit feest. |
|
|
| HBtje |
| Ok geen FFWD + afterparty voor mij. Dacht even dat dit een leuk feeste zou worden maar helaas zijn de eerste 3 uur totaal niet mijn ding. En om dan na 5en ook nog ns 2 uur op de trein te gaan wachten.... |
|
|
| @win |
| Helaas pindakaas, ik ben dan op vakantie... |
|
|
| SnuggLe |
| Volgensmij zitten er dan mensen in Zwitserland, maar ik kan het mis hebben..... |
|
|
| tijs08 |
Leuk initiatief!
jammer dat ik Trance niet meer trek :p |
|
|
| Asperge |
| Nette line-up, helaas ben ik dan nog op vakantie dus deze intuition party moet ik laten schieten:( |
|
|
| HiGH_NrG |
| En ik vind het doodleuk spam... |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
En ik vind het doodleuk spam... |
Op dit soort feestjes komt normaal veel volk van TA op af, dus lijkt me dan geen spam ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by @win
Op dit soort feestjes komt normaal veel volk van TA op af, dus lijkt me dan geen spam ;) |
Dat doet er dan toch niet toe. Die gozer post hier praktisch alleen maar als het zijn eigen feestjes betreft of feestjes waar die zelf moet draaien... |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dat doet er dan toch niet toe. Die gozer post hier praktisch alleen maar als het zijn eigen feestjes betreft of feestjes waar die zelf moet draaien... |
Zolang dat feestjes zijn die de mensen hier interesseren mag iedereen van mij part spammen wat hij of zij wil ;) Aantal posts ofzo doet er voor mij dan niet toe :) |
|
|
|
|