return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
בשביל המקוריות - בודרום !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
תשמע, אני יכול להגיד לך שלפני 5-6 שנים טסו המון ישראלים לאיביזה
בדיוק מהסיבה שקלאב טראנס היה כ"כ במודעות של אנשים
והאוס. לא לשכוח את כל הסחפות ה
GLOBAL UNDERGROUND
והדיג'יים שלהם
m0sh
פעם גם היה יותר זול
ולפני 5-6 הייתי מת להיות שם

יש באיביזה היום רק האוס כמעט
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
פעם גם היה יותר זול
ולפני 5-6 הייתי מת להיות שם

יש באיביזה היום רק האוס כמעט


וזאת בדיוק הבעיה שלי שהמעט טראנס שאני ירצה לשמוע יהיה על חשבון קוקס ודיגוויד..
אוי איזה יום של בחירה קשה עבורי
FederalBI
גם אני הייתי בבודרום וחזרתי היום בשתיים בלילה
בזמן שהייתי שם הספקתי להיות בשתי מסיבות אחת ב
catamaran
שזו מסיבה על ספינה עם יוהן גילן
ובעוד מסיבהב
Halikarnas
מקום ענק שיכול להכיל לפי מה ששמעתי 5 אלף איש
באליקארנאס הייתי במסיבת קצף , הקצף שם היה הזוי הוא הגיע לגובה של יותר ממטר
קיצר היה נחמד אבל אין כמו בארץ
;-)
m0sh
מטר?
זה כלום...
באמנזיה טבעתי...חחח
yahel222
חזרתי לפני שעתיים בערך

היה סבבה

די שונה ממה שחשבתי

מה שכן הייתי בקטמראן והיה יוהן גילן (הוא ניגן שם ב3 ו 10 באוגוסט)
שמעו זו המסיבה הכי טובה שהייתי בה

יאכטה ענקית יכולה להכיל לדעתי 2000 אנשים (היא היתה מפוצצת) מפליגה ללב ים ויש סאונד מצוין יחסית למקום פתוח
וגילן נתן אחלה סט - ממש במקרה נפלתי עליו ממש סבבה !!!!
היה מטורף

ויום לפני זה הייתי בהאליקרנס אבל לא היה משנהו מיוחד
המקום פשוט מדהים
אבל היתה מסיבה פשוטה כזו...

בקיצר היה ממש סבבה ואגב אני כבר אזרח
אז הייי לי !!! :cool: :cool: :cool: :cool:
DjChook
מזל טוב ושמחים שחזרת אלינו ונהנת ;)
FederalBI
quote:
Originally posted by yahel222
חזרתי לפני שעתיים בערך

היה סבבה

די שונה ממה שחשבתי

מה שכן הייתי בקטמראן והיה יוהן גילן (הוא ניגן שם ב3 ו 10 באוגוסט)
שמעו זו המסיבה הכי טובה שהייתי בה

יאכטה ענקית יכולה להכיל לדעתי 2000 אנשים (היא היתה מפוצצת) מפליגה ללב ים ויש סאונד מצוין יחסית למקום פתוח
וגילן נתן אחלה סט - ממש במקרה נפלתי עליו ממש סבבה !!!!
היה מטורף

ויום לפני זה הייתי בהאליקרנס אבל לא היה משנהו מיוחד
המקום פשוט מדהים
אבל היתה מסיבה פשוטה כזו...

בקיצר היה ממש סבבה ואגב אני כבר אזרח
אז הייי לי !!! :cool: :cool: :cool: :cool:

אולי יש מצב שראיתי אותך בהאליקארניאס
כי דיברתי שם עם הרבה מאוד ישראלים במהלך הערב תעלה תמונה בבקשה.
היית במסיבת קצץ? ביום שבת
yahel222
quote:
Originally posted by FederalBI
אולי יש מצב שראיתי אותך בהאליקארניאס
כי דיברתי שם עם הרבה מאוד ישראלים במהלך הערב תעלה תמונה בבקשה.
היית במסיבת קצץ? ביום שבת


לא אחי הייתי מיום ראשון עד חמישי רק
לא הייתי בקצף....
שהייתי היה כאילו בירה חינם
FederalBI
איזה מלון?

yahel222
מלון מאיה
אחלה מלון
אתה ??

אגב יוהן גילן שתכלס הוא פחות אהוב עלי
אני חייב לציין שהוא היה תותח !!
והיתה אווירה אדירה

והשיא היה שהוא שם
barber's adagio for strings (tiesto rmx)
בלי לשכוח לפרגן לחבר טוב והדיג'יי מספר 1 בעולם......
m0sh
זה

tiesto - adagio for strings
לא קשור לגירסא של פרי

וזה בערך השיר הכי מאוס שקיים!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement