|
בשביל המקוריות - בודרום !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
תשמע, אני יכול להגיד לך שלפני 5-6 שנים טסו המון ישראלים לאיביזה
בדיוק מהסיבה שקלאב טראנס היה כ"כ במודעות של אנשים
והאוס. לא לשכוח את כל הסחפות ה
GLOBAL UNDERGROUND
והדיג'יים שלהם |
|
|
| m0sh |
פעם גם היה יותר זול
ולפני 5-6 הייתי מת להיות שם
יש באיביזה היום רק האוס כמעט |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
פעם גם היה יותר זול
ולפני 5-6 הייתי מת להיות שם
יש באיביזה היום רק האוס כמעט |
וזאת בדיוק הבעיה שלי שהמעט טראנס שאני ירצה לשמוע יהיה על חשבון קוקס ודיגוויד..
אוי איזה יום של בחירה קשה עבורי |
|
|
| FederalBI |
גם אני הייתי בבודרום וחזרתי היום בשתיים בלילה
בזמן שהייתי שם הספקתי להיות בשתי מסיבות אחת ב
catamaran
שזו מסיבה על ספינה עם יוהן גילן
ובעוד מסיבהב
Halikarnas
מקום ענק שיכול להכיל לפי מה ששמעתי 5 אלף איש
באליקארנאס הייתי במסיבת קצף , הקצף שם היה הזוי הוא הגיע לגובה של יותר ממטר
קיצר היה נחמד אבל אין כמו בארץ
;-) |
|
|
| m0sh |
מטר?
זה כלום...
באמנזיה טבעתי...חחח |
|
|
| yahel222 |
חזרתי לפני שעתיים בערך
היה סבבה
די שונה ממה שחשבתי
מה שכן הייתי בקטמראן והיה יוהן גילן (הוא ניגן שם ב3 ו 10 באוגוסט)
שמעו זו המסיבה הכי טובה שהייתי בה
יאכטה ענקית יכולה להכיל לדעתי 2000 אנשים (היא היתה מפוצצת) מפליגה ללב ים ויש סאונד מצוין יחסית למקום פתוח
וגילן נתן אחלה סט - ממש במקרה נפלתי עליו ממש סבבה !!!!
היה מטורף
ויום לפני זה הייתי בהאליקרנס אבל לא היה משנהו מיוחד
המקום פשוט מדהים
אבל היתה מסיבה פשוטה כזו...
בקיצר היה ממש סבבה ואגב אני כבר אזרח
אז הייי לי !!! :cool: :cool: :cool: :cool: |
|
|
| DjChook |
| מזל טוב ושמחים שחזרת אלינו ונהנת ;) |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by yahel222
חזרתי לפני שעתיים בערך
היה סבבה
די שונה ממה שחשבתי
מה שכן הייתי בקטמראן והיה יוהן גילן (הוא ניגן שם ב3 ו 10 באוגוסט)
שמעו זו המסיבה הכי טובה שהייתי בה
יאכטה ענקית יכולה להכיל לדעתי 2000 אנשים (היא היתה מפוצצת) מפליגה ללב ים ויש סאונד מצוין יחסית למקום פתוח
וגילן נתן אחלה סט - ממש במקרה נפלתי עליו ממש סבבה !!!!
היה מטורף
ויום לפני זה הייתי בהאליקרנס אבל לא היה משנהו מיוחד
המקום פשוט מדהים
אבל היתה מסיבה פשוטה כזו...
בקיצר היה ממש סבבה ואגב אני כבר אזרח
אז הייי לי !!! :cool: :cool: :cool: :cool: |
אולי יש מצב שראיתי אותך בהאליקארניאס
כי דיברתי שם עם הרבה מאוד ישראלים במהלך הערב תעלה תמונה בבקשה.
היית במסיבת קצץ? ביום שבת |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by FederalBI
אולי יש מצב שראיתי אותך בהאליקארניאס
כי דיברתי שם עם הרבה מאוד ישראלים במהלך הערב תעלה תמונה בבקשה.
היית במסיבת קצץ? ביום שבת |
לא אחי הייתי מיום ראשון עד חמישי רק
לא הייתי בקצף....
שהייתי היה כאילו בירה חינם |
|
|
| yahel222 |
מלון מאיה
אחלה מלון
אתה ??
אגב יוהן גילן שתכלס הוא פחות אהוב עלי
אני חייב לציין שהוא היה תותח !!
והיתה אווירה אדירה
והשיא היה שהוא שם
barber's adagio for strings (tiesto rmx)
בלי לשכוח לפרגן לחבר טוב והדיג'יי מספר 1 בעולם...... |
|
|
| m0sh |
זה
tiesto - adagio for strings
לא קשור לגירסא של פרי
וזה בערך השיר הכי מאוס שקיים! |
|
|
|
|