|
BeTA ID Contest 08 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Bof heb me er nimeer mee beziggehouden. Kdenk wel da'k aan 20 a 30 kan geraken, ma pff :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Xilver
Bof heb me er nimeer mee beziggehouden. Kdenk wel da'k aan 20 a 30 kan geraken, ma pff :p |
ja ja da zeggen ze allemaal... :p |
|
|
| Zehra |
01. Hydra: 63 ptn
02. CygnusX: 33,5 ptn
03. Bertn: 30 ptn
04. TOR: 29 ptn
05. Push2005: 26 ptn
06. Pumaz: 25 ptn
07. DJ Zetski: 24 ptn
08. DJ Sid: 20,5 ptn
09. Belgian Bonzai: 18,5 ptn
10. Buoyant: 16 ptn
11. Xilver: 14,5 ptn
12. Mellow_head: 14 ptn |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Zehra
11. Xilver: 14,5 ptn
|
Haha, 20 à 30 punten ?!? :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
01. Hydra: 63 ptn
02. CygnusX: 33,5 ptn
03. Bertn: 30 ptn
04. NRG52: 29,5 ptn
05. TOR: 29 ptn
06. Push2005: 26 ptn
07. Pumaz: 25 ptn
08. DJ Zetski: 24 ptn
09. DJ Sid: 20,5 ptn
10. Belgian Bonzai: 18,5 ptn
11. Buoyant: 16 ptn
12. Xilver: 14,5 ptn
13. Mellow_head: 14 ptn |
|
|
| Synthesia |
| Wow, 2 tracks weet ik hiervan zeker!! En dat is precies ook alles op eerste zicht..te beschamend om op te sturen :nervous: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Wow, 2 tracks weet ik hiervan zeker!! En dat is precies ook alles op eerste zicht..te beschamend om op te sturen :nervous: |
ocharme :) |
|
|
| Zehra |
01. Hydra: 63 ptn
02. TOR: 39,5 ptn
03. CygnusX: 33,5 ptn
04. Bertn: 30 ptn
05. NRG52: 29,5 ptn
06. Push2005: 26 ptn
07. Pumaz: 25 ptn
08. DJ Zetski: 24 ptn
09. DJ Sid: 20,5 ptn
10. Belgian Bonzai: 18,5 ptn
11. Buoyant: 16 ptn
12. Xilver: 14,5 ptn
13. Mellow_head: 14 ptn |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
Haha, 20 à 30 punten ?!? :haha: |
Oi, off, will ya. Heb me er nimeer mee bezig gehouden :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Let op, deze zaterdag om middernacht loopt de contest af ;) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Zehra
01. Hydra: 63 ptn
02. TOR: 39,5 ptn
03. CygnusX: 33,5 ptn |
Daar gaat mijn 2e plaats :)
Ik ben bang dat die 6 puntjes verschil net iets teveel is. |
|
|
| Bertn |
| en daar gaat mijn top 3-notering:o |
|
|
|
|