|
Nieuwe Tiesto site
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
De site van Tiesto is drastisch veranderd, in positieve zin.
Ik vindt het een hele vooruitgang:
New Tiesto Site |
|
|
| Muppy |
| en weer een onzinnig topic erbij...:o |
|
|
| AversusZ |
| Ziet er er stuk beter uit. Jammer dat het forum is terug gegaan naar iets wat moet lijken op een gastenboek zonder quote of wijzig mogelijkheden :p |
|
|
| eieregooie |
| Nou, zo bijzonder vind ik m niet eingenlijk... En dit topic is helemaal waardeloos natuurlijk... |
|
|
| Chicane |
| Je kan je natuurlijk afvragen welke topics nu wel goed zijn en welke niet... het is en blijft een informatief dance-georienteerd forum, en deze persoon probeert in zijn goede vertrouwen iedereen te informeren dat Tiesto's nieuwe site is gelanceerd. Mensen die niet de Tiesto.com nieuwsbrief ontvangen zijn hiervan niet op de hoogte, lezen dit topic en gaan een kijkje brengen en misschien gaat er wel een hele nieuwe wereld open voor die mensen. Vind het een beetje nutteloos dat dan weer een paar wannabe mod's en een echte mod (:)) perse moeten blaten dat soort topics zinloos zijn, alsof de chillout thread en dat soort ongein wel enige nieuwswaarde hebben.. (wel culturele waarde natuurlijk, maar dat is bijzaak :p) |
|
|
| Muppy |
Ik begrijp je punt Chicane...
maar ik word echt een beetje moe van al die topics. tijd laat een scheet en hoppaaa weer een nieuw topic. armin draait ergens, hoppaaaa weer een topic:o |
|
|
| Chicane |
| Conclusie & oplossing: De grote Tiesto/Armin draad! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Muppy
Ik begrijp je punt Chicane...
maar ik word echt een beetje moe van al die topics. tijd laat een scheet en hoppaaa weer een nieuw topic. armin draait ergens, hoppaaaa weer een topic:o |
Ik word echt een beetje moe van jouw loze gespam... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik word echt een beetje moe van jouw loze gespam... |
nou geef iets waar ik dan goed op kan reageren zou ik zeggen! (no offense) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Muppy
nou geef iets waar ik dan goed op kan reageren zou ik zeggen! (no offense) |
Je hoeft ook niet overal op te reageren... |
|
|
|
|