|
דרך צלחה!
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
אני רוצה לאחל לכל החבורה שלנו שנוסעת לטיול חלומי לאיביזה
הרבה כיף!!!
תהנו ממש המוןןןןןן
ובבקשה תביאו לי סטיקרים לאוטו שכתוב
ibiza 05
זה של
made in italy
תביאו לי בבקשה שלושה וזה יצא איזה 5 יורו ואני יתן לכם חמישים שקל....שהייתי זה עדיין לא יצא ואני חייב את זה לאוטו
ואילן בווסטאנד חנות צילום
foto show
מצד ימין ממש בהתחלה יש מוכרת כרטיסים אירית בלונדינית קטנה שקוראים לה אימר ,תמסור לה דש ממני
כל אחד מוזמן לעשות את זה
תודה
ותבלו
תאכלו ב
davids
ברחוב
madrid
שרשום
pizzeria
בגדול |
|
|
| KrazyDJs |
| שכונההה...תהנו חברההה :) תפגיזוווו..מחכה לריוויוםםם |
|
|
| fusi |
ב"דייוידס" כבר אכלתי ונהנתי. בכל מקרה תודה על האיחולים מוש, אני עוד שעתיים על המטוס. תהנו לכם פה כי אני בטוח יהנה שם
בייייייייי |
|
|
| DjChook |
Wish you were here.
:thepirate |
|
|
| Sm0keMachine |
כולי אכול קינאה פה !!!
בכל מקרה,
תעשו חיים אנשים...
שנה הבאה אני חייב לטוס גם... :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
כולי אכול קינאה פה !!!
בכל מקרה,
תעשו חיים אנשים...
שנה הבאה אני חייב לטוס גם... :D |
גם אני בע"ה...
נקווה שזה יקרה |
|
|
| m0sh |
| ואני אולי בסוף ספטמבר! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by m0sh
ואני אולי בסוף ספטמבר! |
מה יהיה איתך תאמין לי
:tongue2 |
|
|
| m0sh |
אולי טיסה חינם או חצי מחיר שם
אז למה לא |
|
|
| m0sh |
האירית שלחה לי אימייל שהיא פגשה ישראלים...מעניין מי זה היה
בטוח לא ירון כי הם אמרו לה שעבדתי בבאר באמנזיה וקיבלתי כרטיס מיוחד לקרים?
סתם הוציאו אותי שקרן
קיבלתי כרטיס כניסה חינם לקרים לכל שבוע כי עבדתי באיזה באר שבוע...ורשום על הכרטיס באיביזה באר |
|
|
|
|