return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
דרך צלחה!
View this Thread in Original format
m0sh
אני רוצה לאחל לכל החבורה שלנו שנוסעת לטיול חלומי לאיביזה
הרבה כיף!!!
תהנו ממש המוןןןןןן

ובבקשה תביאו לי סטיקרים לאוטו שכתוב
ibiza 05
זה של
made in italy
תביאו לי בבקשה שלושה וזה יצא איזה 5 יורו ואני יתן לכם חמישים שקל....שהייתי זה עדיין לא יצא ואני חייב את זה לאוטו
ואילן בווסטאנד חנות צילום
foto show
מצד ימין ממש בהתחלה יש מוכרת כרטיסים אירית בלונדינית קטנה שקוראים לה אימר ,תמסור לה דש ממני
כל אחד מוזמן לעשות את זה
תודה

ותבלו

תאכלו ב
davids
ברחוב
madrid
שרשום
pizzeria
בגדול
KrazyDJs
שכונההה...תהנו חברההה :) תפגיזוווו..מחכה לריוויוםםם
fusi
ב"דייוידס" כבר אכלתי ונהנתי. בכל מקרה תודה על האיחולים מוש, אני עוד שעתיים על המטוס. תהנו לכם פה כי אני בטוח יהנה שם

בייייייייי
DjChook
Wish you were here.
:thepirate
Sm0keMachine
כולי אכול קינאה פה !!!

בכל מקרה,
תעשו חיים אנשים...
שנה הבאה אני חייב לטוס גם... :D
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
כולי אכול קינאה פה !!!

בכל מקרה,
תעשו חיים אנשים...
שנה הבאה אני חייב לטוס גם... :D


גם אני בע"ה...
נקווה שזה יקרה
m0sh
ואני אולי בסוף ספטמבר!
DjChook
quote:
Originally posted by m0sh
ואני אולי בסוף ספטמבר!


מה יהיה איתך תאמין לי
:tongue2
m0sh
אולי טיסה חינם או חצי מחיר שם
אז למה לא
m0sh
האירית שלחה לי אימייל שהיא פגשה ישראלים...מעניין מי זה היה

בטוח לא ירון כי הם אמרו לה שעבדתי בבאר באמנזיה וקיבלתי כרטיס מיוחד לקרים?
סתם הוציאו אותי שקרן

קיבלתי כרטיס כניסה חינם לקרים לכל שבוע כי עבדתי באיזה באר שבוע...ורשום על הכרטיס באיביזה באר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement