return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Faster, harder, better?
View this Thread in Original format
TOR
naar aanleiding van djcresto zn post in de camping thread dit topic..

ik heb ook de indruk dat het er steeds harder aan toe gaat tegenwoordig. snoeiharde kick, scherpe percussie, dit zijn steeds vaker terugkerende kenmerken in de hedendaagse trance..

mn vraag is nu.. wat vinden we daarvan?

persoonlijk hou ik er wel van.. die techy undertones geven echt veel drive en power aan de nummers. als ik naar een feest ga, is dat om mn verstand op nul te zetten en om me es te laten gaan.. en dan zijn die techy beats uiterst geschikt.
ik weet niet hoe jullie tegen deze evolutie aankijken?
djcresto
Hoeveel tracks worden er niet gemaakt dit jaar met volgend patroon. Begin - Buildup - Break (met melodie) - dan die climax zonder melodie. Voor een aantal nummers kan dit zeer aanstekelijk zijn, maar niet voor een zeer lange periode. Gisteren op DV draaide Mike bv geen enkele melodische trance plaat en dat vond ik toch wel heel jammer.
Neem nu ook Randy Katana. Als je één van zijn platen hoort in een set kunnen deze zeer aanstekelijk werken. Maar als je deze platen continu hoort gaat het snel vervelen.
FUSyke
Ik hou wel van techy sounds. Die geven je energie en je kan er lekker op doorgaan. Maar als vele dj's dit gaan brengen dan zal het om den duur wel een beetje gaan tegen steken en ik hoop dat dit niet gebeurd. Er zijn vele soorten trance en ze moeten allemaal aanbod komen anders zal het toch maar saai worden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement