return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
המסיבה בהאנגר + התחרות תקליטנים - בושות פשוט בושות (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
שמע...
גם במסיבה של הבית ספר שלי אני נהניתי

המוזיקה הייתה בסדר + ולא היו טראקים חדשים במיוחד
אבל ממה שהיה אני ניצלתי את המקסימום
רקדתי כמו מטורף
ונהניתי משהו בנזונה
זה מה שחשוב

אתה לא יודע כמה כאבו לי הרגליים שחזרתי הביתה
רקדתי משהו כמו שעתיים בבית ספר ואז עוד איזה 3 וחצי שעות או 4 שעות בדיסקוטק
deluxe
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלה.. מזל שלא הלכתי בסוף לשם
למה תכננתי ללכת

אודי... מצטער אחי שעברת את החרא הזה
כנראה שלא צריך לסמוך על בי יו


בי יו הכי חאפרים \ הכי לא מקצועיים \ הכי לא אמינים \ הכי לא נחמדים
כאשר בראשם יושב מר רוברטו גילמן הנוכל רמאי נקרן חאפר מחקו את המיותר
Hell_Copter
חבר שלי היה בהאנגר ואמר שהיה מזה חרא
התחלתי להקרע מצחוק והוא התעצבן עליי
זה היה פשוט מצחיק שהוא קיבל כזה זין
מזל שאני בסוף לא קיבלתי אותו...

קיצר... הוא אמר גם שלא נתנו לו ולמי שהיה איתו להכנס ל
TLV
זה אמור היה להיות מסיבה משותפת
ולא היה להם איך להוכיח שהם שילמו כי הם לא קיבלו צמידים או חותמות מיוחדות או משהו

קיצר...
ארגנו את המסיבה הזאת הכי שכונה שיש
או כמו שאודי אמר בהתחלה
בושות פשוט בושות
DJ-Energy
quote:
Originally posted by deluxe


בי יו הכי חאפרים \ הכי לא מקצועיים \ הכי לא אמינים \ הכי לא נחמדים
כאשר בראשם יושב מר רוברטו גילמן הנוכל רמאי נקרן חאפר מחקו את המיותר


שמע.. גיטלמן חאפר חאפר.. אבל יודע לתקלט
:)
נהנתי ממנו מאוד במטרוק!!!
MoSH_MaN
אז בוא נגיד ככה
הפנימיות חרא(ראמי נוכל זבל)

החיצוניות טובה(יודע לתקלט)

...:eek:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אז בוא נגיד ככה
הפנימיות חרא(ראמי נוכל זבל)

החיצוניות טובה(יודע לתקלט)

...:eek:


מקובל עליי
למרות שלא יצא לי לשמוע אותו מתקלט

אבל מה שכן שמעתי פידבקים טובים עליו מילדים בכיתה ו
Scorchio
המועדון הכי טוב שהייתי בו שארגנו מסיבה המונית בפורים או חנוכה זה היה בפורים האחרון בעמק שנודע בעבר כקרנף
אשכרה מועדון על רמה
גדול מרווח
אחלה תקליטנים
שתייה חינם
המון איוורור
היחס היה מצויין
למרות שבשעה הראשונה לא נתנו לצאת
אחר כך היו נחמדים
חילקו פיצה חינם באיזה אולם צמוד
קיצר היה ענק
הודיעו על ההסעות שאף אחד לא יידפק
אין זה מסיבה ברמה
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נמרוד אמר שהוא הולך לא?!

בראסמי... נראה לי אני יצאתי הכי כלי שהלכתי לתל יצחק
לא ככה?


כן...
הייתי אמור ללכת ואפילו קניתי כרטיס אבל נדפקתי ובסוף הסתבר שאף אחד לא בא כמו שחבר אחד אמר...
אז גם יכולתי לא לשלם וללכת למסיבה אחרת...
וגם לא הלכתי למסיבה ההיא...
אקיצר, צרפו אותי לרשימת הילדים שאכלו זין החופש...

(אבל היום שלי בת"א (כלי זמר וקרמבו) עשה לי את החופש)
ולמרות שאין יותר מסיבות
למה אני מדבר כאילו שהחופש נגמר?!?!?
זה לא טוב...

וצריך גם להתחיל לשבת על כל העבודות לחופש...
:( :( :(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
המועדון הכי טוב שהייתי בו שארגנו מסיבה המונית בפורים או חנוכה זה היה בפורים האחרון בעמק שנודע בעבר כקרנף
אשכרה מועדון על רמה
גדול מרווח
אחלה תקליטנים
שתייה חינם
המון איוורור
היחס היה מצויין
למרות שבשעה הראשונה לא נתנו לצאת
אחר כך היו נחמדים
חילקו פיצה חינם באיזה אולם צמוד
קיצר היה ענק
הודיעו על ההסעות שאף אחד לא יידפק
אין זה מסיבה ברמה


אוקיי עכשיו בלבלת אותי

אני גם הייתי במסיבה בעמק בפורים שנה שעברה
גם אני נהניתי מאוד מהמוזיקה והתקליטנים
וגם אני הייתי בהסעות
וגם אני חושב שהיה פצצה
על זה אין ויכוח

אבל יש לי בעיה אחת...
בן כמה אתה אחי?
כי המסיבה הזאת הייתה לילדים בגיל שלי
ותוריד שנה.. מה שאומר 15 16 17
ואתה אמרת שהלכת לאומן שזה לא נראה לי מכניסים מתחת ל 18
תסביר לי מה הבעיה פה
Scorchio
אתה צודק אני בן 16
אבל יש לי הרבה בני דודים בירושלים
חלק בני עשרים פלוס
שמכירים יחצנים
אז הם מקמבנים אותי
אבל ככה בימי שישי זה לגילאי 21
בחגים הם נותנים לחברה בני 16-17 להכנס
אז זה הכל גבר
גם לך ייתנו להיכנס בחגים.

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
אתה צודק אני בן 16
אבל יש לי הרבה בני דודים בירושלים
חלק בני עשרים פלוס
שמכירים יחצנים
אז הם מקמבנים אותי
אבל ככה בימי שישי זה לגילאי 21
בחגים הם נותנים לחברה בני 16-17 להכנס
אז זה הכל גבר
גם לך ייתנו להיכנס בחגים.


וואלה..
אבל בדוגרי לא שווה לנסות
שעה נסיעה לירושלים באמת חבל על הזמן
אני גר בדיוק איפה שאתה גר אחי
Scorchio
הנסיעה לירושלים זה בגלל שכמעט כל המשפחה שלי גרה שם
אז אם יוצא ככה שיש מסיבה כשאנחנו באים אני הולך

דרך אגב אמרת שהיה לכם טיול לים המלח
גם לנו היה
איפה אתה גר?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement