|
מחפש שיר לא לקרוא ולא להעביר את הטופיק בבקשה
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אני מחפש שיר אחד
זה שיר ששמו בסוף השידורים של הליגה הלאומית שנה שעברה ואני גם חושב השנה
פשוט אני לא ממש זוכר אם גם השנה
אני אוהד הרצליה אז יצא לראות משחקים,היום אני הולך למשחקים
אני ממש לא זוכר איך הוא אני אולי יזכר אז פליז תעזרו לי! |
|
|
| Hell_Copter |
אם אתה אוהד הרצליה אז זה אומר שאתה ואני אמורים להיות יריבים
אני אוהד בני יהודה
אבל סורי אחי... התחלתי להתמקד ממש ממש בליגה הלאומית רק השנה
אז אני לא זוכר את השיר שאתה רוצה |
|
|
| MoSH_MaN |
אוווווווו עוד אוהד בני יהודה..............
אתם הזבלים פרימיטיבים ששרפת לנו את הכסאות באיצטדיון!
תרדו עוד ליגה!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אוווווווו עוד אוהד בני יהודה..............
אתם הזבלים פרימיטיבים ששרפת לנו את הכסאות באיצטדיון!
תרדו עוד ליגה!!!!!!!!! |
למה ללכלך אחי..?!
אני לא שרפתי לך שום כסא באצטדיון וחוץ מזה זה שיש כמה מופרעים לא אומר שכולם ככה...
ואל תחשוב שאין אנשים כאלה שגם אוהדים את הרצליה
יש כאלה סוגים של אנשים בכל הארץ |
|
|
| nimrod levi |
יכול להיות שמה שאתה מתכוון זה מספרות זולה?
זה עם הגיטרות אני מתכוון... |
|
|
| MoSH_MaN |
לכו ל
mms://stream.mooma.com/video/keshet/kitzis/takeoff16.asf
זה קטע מקיציס ושיש כתוביות שמים את השיר שאני מחפש! |
|
|
|
|