return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מחפש שיר לא לקרוא ולא להעביר את הטופיק בבקשה
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אני מחפש שיר אחד
זה שיר ששמו בסוף השידורים של הליגה הלאומית שנה שעברה ואני גם חושב השנה
פשוט אני לא ממש זוכר אם גם השנה

אני אוהד הרצליה אז יצא לראות משחקים,היום אני הולך למשחקים

אני ממש לא זוכר איך הוא אני אולי יזכר אז פליז תעזרו לי!
Hell_Copter
אם אתה אוהד הרצליה אז זה אומר שאתה ואני אמורים להיות יריבים

אני אוהד בני יהודה
אבל סורי אחי... התחלתי להתמקד ממש ממש בליגה הלאומית רק השנה
אז אני לא זוכר את השיר שאתה רוצה
MoSH_MaN
אוווווווו עוד אוהד בני יהודה..............

אתם הזבלים פרימיטיבים ששרפת לנו את הכסאות באיצטדיון!

תרדו עוד ליגה!!!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אוווווווו עוד אוהד בני יהודה..............

אתם הזבלים פרימיטיבים ששרפת לנו את הכסאות באיצטדיון!

תרדו עוד ליגה!!!!!!!!!


למה ללכלך אחי..?!

אני לא שרפתי לך שום כסא באצטדיון וחוץ מזה זה שיש כמה מופרעים לא אומר שכולם ככה...
ואל תחשוב שאין אנשים כאלה שגם אוהדים את הרצליה
יש כאלה סוגים של אנשים בכל הארץ
nimrod levi
יכול להיות שמה שאתה מתכוון זה מספרות זולה?
זה עם הגיטרות אני מתכוון...
MoSH_MaN
לכו ל

mms://stream.mooma.com/video/keshet/kitzis/takeoff16.asf

זה קטע מקיציס ושיש כתוביות שמים את השיר שאני מחפש!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement