|
Ikväll gäller det...
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| Vilka ska dit? Hoppas vi ses:) |
|
|
| Gaby |
Jag ska dit :)
Tyvärr så blir det nog inte mycket dans eftersom jag är jättesjuk :( men äh det e kul att dra dit och kolla läget!
Vilka ska till MoS? och vilka ska till Docklands? |
|
|
| Ravesquad |
| Stackars dig...men en äkta tranceaddict bangar aldri:toothless.. hoppas du får trevlit iaf:) |
|
|
| reveal |
| vad är det som gäller? |
|
|
| Ravesquad |
| va e inte du bjuden? oj ...trodde alla skulle komma.. |
|
|
| reveal |
| ok, nu blir jag orolig? vad är det jag missar??? |
|
|
| Ravesquad |
| Nu har jag vart o köpt borsten - som killen på systemet sa, ingen lucia utan borsten:D jag säger bara...ferry corsten:p |
|
|
| Aendy |
| Jag dyker nog upp vid Bryggeriet, men eftersom jag saknar biljett så tror jag inte jag kommer in om jag inte har fett med tur. |
|
|
| Gaby |
Vem har misat vad??? Så mycket som jag har tjatat om Ministry of Sound festen så kan väl ingen ha misat det? :D
Ok om jag förstod det rätt så ska Ravequad och Aendy dit eller hur?
Jag kommer att komma dit runt 12:30...Aendy du känner igen Mattias ;) så nu kan du inte missa mig! :) Ravesquad? hur när vart? |
|
|
| SteveTranz4ever |
FAAAN jag vill också gååååå juuuu.
Har 6 spänn på kontot, 1 spänn i plånboken och lever på krita :p :p :p
*suck*:( |
|
|
| Aendy |
| Jaha, så mycket blev det av det. Nyduschad och så var jag på G att gå, skulle bara ta och vila mig en kort stund. Hmm, vaknade typ nu. Det var tydligen inte meningen att jag skulle gå. Nåväl, var det en stor miss att sova istället? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jaha, så mycket blev det av det. Nyduschad och så var jag på G att gå, skulle bara ta och vila mig en kort stund. Hmm, vaknade typ nu. Det var tydligen inte meningen att jag skulle gå. Nåväl, var det en stor miss att sova istället? | Nääjö
Vilken miss, ja alltså jag var inte där men ändå. Du skulle satt klockan på ringning.
Hoppas på en thread snart om hur det var....
ses... |
|
|
|
|