|
Your Dream Equipment!!
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
טוב.. אז הינה שאלה שאני רוצה לדעת
מה הציוד ה"חלומי" של כל אחד ממכם
אני אישית.. מתכנן לקנות לי
Pionner DJ-m500 & 2 Techniqs SL1200m2k
זה החלום שלי!!..
מה שלכם?
:cool: |
|
|
| Agent-Fire |
מכיוון שאני עדיין לא בקטע של הפטיפונים אז:
Pioneer DJM500
וזוג
CDJ1000
למרות שבנתיים גם
DJM300
וזוג
CDJ100
יספיקו לי
:) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
מכיוון שאני עדיין לא בקטע של הפטיפונים אז:
Pioneer DJM500
וזוג
CDJ1000
למרות שבנתיים גם
DJM300
וזוג
CDJ100
יספיקו לי
:) |
ה
CDJ
החדשים של פיונר קטלניים ביותר
אבל עדיין אין כמו פטיפונים..
והמיקסר שלהם ה
djm300
לא משהו |
|
|
| Agent-Fire |
כן הם באמת חזקים!
בנתיים אין לי כלום אז כל מיקסר ופליירים מסכנים יעשו לי שמחה על הלב :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
כן הם באמת חזקים!
בנתיים אין לי כלום אז כל מיקסר ופליירים מסכנים יעשו לי שמחה על הלב :) |
חחחחח
כן גם לי!!..
זה מבאס אני רוצההההה |
|
|
| s0undw4v3 |
אויויוי
דבר ראשון ה-מיקסר 300, 500, 600 או החדש שאני חושב שהוא 700 של פיוניר - אין להם בכלל חיבורים לפטיפונים!!!! :D :D :D
המיקסר שלי (PCV 275) עם עוד פטיפון אחד (יש לי כבר אחד) טכניקס
Technics SL1210 MK3d
יהיה פצצה
קניתי היום בתל אביב את
Rapture
On The Move
Exhale
& Simulated
שאני אוכל להתאמן קצת במעברים...
55 שקל סינגל... דיי יקר |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: |
When I was young, it seemed that life was so wonderful, a miracle,
oh it was beautiful, magical... And all the birds in the trees,
well they'd be singing so happily, so joyfully, ohhhh playfully watching me....
-Ramp (The Logical Song -Supertramp)
|
Yeah, Scooter RULE! :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
קניתי היום בתל אביב את
Rapture
On The Move
Exhale
& Simulated
שאני אוכל להתאמן קצת במעברים...
55 שקל סינגל... דיי יקר |
זה בדיוק למה אני לא יקנה את זה...
מה אני הלך לקנות חומר בת"א במאות שקלים? |
|
|
| DJ-Energy |
Soundwave
אחי..
מה אתה מדבר שטויות
הייתי במסיבה..
וראיתי אחד שתיקלט על שני פיונרים ועל שני טכניקס וכולם היו מחוברים ל
Pionner DJ-M500... |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני אישית הייתי רוצה מיקסר
pioneer DJM500
או
(אני חושב, לא זוכר בדיוק)vestax PCV 270
וזוג טכניקס, לא משנה לי איזה...
:):):)
העיקר ויניילים!!!!!! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני אישית הייתי רוצה מיקסר
pioneer DJM500
או
(אני חושב, לא זוכר בדיוק)vestax PCV 270
וזוג טכניקס, לא משנה לי איזה...
:):):)
העיקר ויניילים!!!!!! |
יא מכור לווינלים אתה...
תגיד אולי ניסית פעם לאכול אותם? |
|
|
| s0undw4v3 |
נימרוד- Vestax PCV-275
הדבר!
אבל בקרוב ווסטאקס יוציאו בטח עוד דגמים עם קרוספיידרים דיגיטליים! אז כדאי לחכות!!!
ובקשר לפיוניר 600 - אין לו אפילו קילים!!!!
ותכלס אפשר לחבר לו פטיפונים אבל צריך מתאם, שכמובן מוריד מהאיכות - וחבל.
פיוניר טוב עם פיונירים...
טכניקס טוב עם טכניקסים :D
וגם ווסטאקס בעצם :D
עזבו אותכם- אתם רוצים לקנות ציוד? תחסכו ותגיעו למה שאתם רוצים! תהיו מרוצים והכל יהיה סבבה! |
|
|
|
|