return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Your Dream Equipment!!
View this Thread in Original format
DJ-Energy
טוב.. אז הינה שאלה שאני רוצה לדעת

מה הציוד ה"חלומי" של כל אחד ממכם
אני אישית.. מתכנן לקנות לי

Pionner DJ-m500 & 2 Techniqs SL1200m2k

זה החלום שלי!!..
מה שלכם?
:cool:
Agent-Fire
מכיוון שאני עדיין לא בקטע של הפטיפונים אז:
Pioneer DJM500
וזוג
CDJ1000

למרות שבנתיים גם
DJM300
וזוג
CDJ100
יספיקו לי
:)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Agent-Fire
מכיוון שאני עדיין לא בקטע של הפטיפונים אז:
Pioneer DJM500
וזוג
CDJ1000

למרות שבנתיים גם
DJM300
וזוג
CDJ100
יספיקו לי
:)


ה
CDJ
החדשים של פיונר קטלניים ביותר
אבל עדיין אין כמו פטיפונים..
והמיקסר שלהם ה
djm300
לא משהו
Agent-Fire
כן הם באמת חזקים!
בנתיים אין לי כלום אז כל מיקסר ופליירים מסכנים יעשו לי שמחה על הלב :)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Agent-Fire
כן הם באמת חזקים!
בנתיים אין לי כלום אז כל מיקסר ופליירים מסכנים יעשו לי שמחה על הלב :)


חחחחח
כן גם לי!!..
זה מבאס אני רוצההההה
s0undw4v3
אויויוי

דבר ראשון ה-מיקסר 300, 500, 600 או החדש שאני חושב שהוא 700 של פיוניר - אין להם בכלל חיבורים לפטיפונים!!!! :D :D :D

המיקסר שלי (PCV 275) עם עוד פטיפון אחד (יש לי כבר אחד) טכניקס
Technics SL1210 MK3d

יהיה פצצה

קניתי היום בתל אביב את
Rapture
On The Move
Exhale
& Simulated

שאני אוכל להתאמן קצת במעברים...
55 שקל סינגל... דיי יקר
Agent-Fire
quote:

When I was young, it seemed that life was so wonderful, a miracle,
oh it was beautiful, magical... And all the birds in the trees,
well they'd be singing so happily, so joyfully, ohhhh playfully watching me....
-Ramp (The Logical Song -Supertramp)


Yeah, Scooter RULE! :)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by s0undw4v3


קניתי היום בתל אביב את
Rapture
On The Move
Exhale
& Simulated

שאני אוכל להתאמן קצת במעברים...
55 שקל סינגל... דיי יקר


זה בדיוק למה אני לא יקנה את זה...
מה אני הלך לקנות חומר בת"א במאות שקלים?
DJ-Energy
Soundwave

אחי..
מה אתה מדבר שטויות
הייתי במסיבה..
וראיתי אחד שתיקלט על שני פיונרים ועל שני טכניקס וכולם היו מחוברים ל
Pionner DJ-M500...
Dj-2TaLL
אני אישית הייתי רוצה מיקסר
pioneer DJM500
או
(אני חושב, לא זוכר בדיוק)vestax PCV 270

וזוג טכניקס, לא משנה לי איזה...
:):):)

העיקר ויניילים!!!!!!

DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני אישית הייתי רוצה מיקסר
pioneer DJM500
או
(אני חושב, לא זוכר בדיוק)vestax PCV 270

וזוג טכניקס, לא משנה לי איזה...
:):):)

העיקר ויניילים!!!!!!


יא מכור לווינלים אתה...
תגיד אולי ניסית פעם לאכול אותם?
s0undw4v3
נימרוד- Vestax PCV-275
הדבר!

אבל בקרוב ווסטאקס יוציאו בטח עוד דגמים עם קרוספיידרים דיגיטליים! אז כדאי לחכות!!!

ובקשר לפיוניר 600 - אין לו אפילו קילים!!!!
ותכלס אפשר לחבר לו פטיפונים אבל צריך מתאם, שכמובן מוריד מהאיכות - וחבל.

פיוניר טוב עם פיונירים...
טכניקס טוב עם טכניקסים :D
וגם ווסטאקס בעצם :D

עזבו אותכם- אתם רוצים לקנות ציוד? תחסכו ותגיעו למה שאתם רוצים! תהיו מרוצים והכל יהיה סבבה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement